اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اشتیاق مردم به رهبری استکبار را به لرزه انداخته است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به استقبال تاریخی مردم استان کرمانشاه از رهبر انقلاب اسلامی، گفت: جلوه بی‌نظیر عشق و محبت مردم به ولایت و رهبری در کرمانشاه به ظهور رسیده و این شور و اشتیاق نسبت به رهبری، درس عبرتی برای دشمنان داخلی و استکبار خارجی است.

اشتیاق مردم به رهبری استکبار را به لرزه انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت که در تیپ مستقل امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز حوادث خاطره انگیزی در دنیا و در کشورمان در حال وقوع است.
وی افزود: بیداری اسلامی امروز در تمام دنیا موج به راه انداخته و شعار عدالتخواهی در سراسر اروپا و آمریکا طنین‌انداز شده که ماجرای وال استریت از نمونه‌های آن است.
استاندار قم آزادی اسرای فلسطینی را هم جزو خاطرات فراموش نشدنی این ایام برشمرد و عنوان کرد: رژیم ددمنش و خونخواه صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا بود و به هیچ عنوان حاضر نبود کوچک‌ترین امتیازی بدهد، امروز تصمیم به آزادی بیش از یک هزار اسیر فلسطینی کرده که این امر موفقیت بزرگی برای مقاومت محسوب می‌شود که ارزش آن کمتر از پیروزی در جنگ 33 روزه نیست.
موسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه اشاره ‌و اظهار کرد: جلوه بی‌نظیر عشق و محبت مردم به ولایت و رهبری در کرمانشاه به ظهور رسیده و امروز صحنه‌هایی را در کرمانشاه به نظاره نشسته‌ایم که این شور و اشتیاق نسبت به رهبری، درس عبرتی برای دشمنان داخلی و استکبار خارجی است.
استاندار قم با اشاره به استقبال اهل سنت در شهرهای مرزی کشور از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این صحنه‌ها برای دوستان انقلاب شوق انگیز است و لرزه بر اندام دشمنان انقلاب می‌اندازد.
موسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شهر قم اشاره کرد و گفت: در این سفر تاریخی حماسه‌های زیادی در قم اتفاق افتاد، شور و عشق مردم در حمایت از رهبری و استقبال حوزه علمیه و مراجع تقلید از معظم له، همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و آنچه را رشته بودند در هم ریخت و این سفر بازتاب جهانی داشت و فقط منحصر به قم نبود.
وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به قم برکات زیادی برای این استان داشت، اظهار کرد: از برکات کوچک این سفر تاریخی اختصاص یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در استان قم بود و ما توانستیم جهش عمرانی را در قم با شتاب بیشتری دنبال کنیم.
استاندار قم خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت که امروز کلنگ احداث آن به زمین خواهد خورد نیز از برکات این سفر است که با بودجه 8 میلیارد تومانی به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول