اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد صورت گرفت؛

آغاز همایش معاونان منابع انسانی استانداری‌های 8 استان

خبرگزاری فارس: همایش منطقه یک معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های 8 استان و ادارات کل زیرمجموعه در بجنورد آغاز شد.

آغاز همایش معاونان منابع انسانی استانداری‌های 8 استان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی صبح امروز در حاشیه آغاز این همایش منطقه‌ای اظهار داشت: در این نشست، معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیران کل توسعه منابع انسانی و تحول اداری، مدیران کل امور اداری و مالی، مدیران کل آموزش و پژوهش و همچنین مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری‌ها شرکت دارند.
علیرضا صحراگرد با اشاره به اینکه در این همایش استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی شرکت دارند، افزود: این نشست به مدت دو روز در محل کمپ پتروشیمی برگزار می‌شود.
وی اهداف برگزاری این همایش را تبادل تجربه بین استان‌ها، ایجاد وحدت رویه، بررسی موانع و چالش‌ها، برنامه ریزی برای تحقق سند چشم انداز و ... عنوان کرد.
صحراگرد با تاکید بر اینکه نیروی انسانی در جهت تحقق برنامه‌های دستگاه‌ها نقش بسزایی را دارند، افزود: ارتقای دانش و توانمندسازی نیروی بالنده سازمان‌ها برای رسیدن به برنامه‌ها ضرورت دارد.
وی اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری این همایش‌های معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی زمینه‌های تحقق برنامه‌های این حوزه بیش از پیش فراهم شود.
در آیین آغاز این همایش منطقه‌ای استاندار خراسان شمالی و مسئولان این استان شرکت داشتند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول