اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم حضور برخی از مسئولان؛

همایش بازسازی عتبات استان‌های شمالی برگزار نشد

خبرگزاری فارس: همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات چهار استان شمالی کشور که قرار بود دوشنبه در محمودآباد برگزار شود به دلیل عدم حضور برخی از مسئولان ستادهای استانی به آبان ماه موکول شد.

همایش بازسازی عتبات استان‌های شمالی برگزار نشد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد علت برگزار نشدن همایش ستاد عتبات عالیات چهار استان شمالی کشور (مازندران، گیلان،گلستان و سمنان) را عدم حضور برخی از مسئولان ستادهای این استان‌ها عنوان کرد.
حسین مهدی‌نژاد تصریح کرد: این همایش که به منظور بررسی عملکرد 100 ماهه این ستاد در استان‌های شمالی و همچنین ارائه گزارش عملکرد ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور توسط ریاست آن ستاد قرار بود با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده دوشنبه (دیروز) در مجتمع نفت محمودآباد برگزار شود به علت حضور نداشتن برخی از روسای ستادها و اعضای‌شان به آبان ماه سال جاری موکول شد.
وی با بیان اینکه زمان جدید برگزاری این همایش 29 آبان ماه سال جاری است، افزود: محل برگزاری این همایش در تاریخ معین شده در دفتر نماینده ولی فقیه در ساری است که تا ظهر همان روز ادامه خواهد داشت.
مهدی‌نژاد خاطرنشان کرد: عصر همان روز ادامه نشست تخصصی در سالن سمینارهای استانداری مازندران برقرار می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از برگزار نشدن این مراسم در روز گذشته ابراز تأسف کرد و اذعان داشت: هماهنگی خوبی با فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد صورت پذیرفته بود تا به بهترین نحو همایش مذکور در مجتمع نفت این شهر برگزار شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول