اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ملکشاهی خبر داد:

اجرای 10 طرح عمران شهری در ملکشاهی

خبرگزاری فارس: شهردار ملکشاهی گفت: 10 طرح عمران شهری در ملکشاهی در دست اجراست.

اجرای 10 طرح عمران شهری در ملکشاهی
علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مرحله دوم احداث بلوار فاتحان گردل، ساخت میدان امام رضا (ع)، بوستان محله‌ای خوشنام، استخر ذخیره آب، فضای سبز، جدول‌گذاری و موزاییک فرش و آسفالت است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون برای اجرای این تعداد طرح 15 میلیارد ریال اعتبار برای عمران شهر ارکواز ملکشاهی هزینه شده است.
این مسئول اضافه کرد: تا پایان امسال نیز 40 میلیارد ریال برای خدمات شهری و عمران شهری ملکشاهی هزینه خواهد شد.
احمدی، نصب جدول، پوشش سیل بند، نصب علائم رانندگی و چند طرح عمرانی دیگر را از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری ملکشاهی برشمرد.
شهردار ارکواز و ملکشاهی گفت: عنایت به ترمیم بافت فرسوده این شهر نیز یکی از اولویت‌های کاری این دستگاه اجرایی در شهرستان ملکشاهی است.
وی ادامه داد: با توجه به تازگی ارتقاء این شهر به شهرستان نیازمندی‌های مشهودی در شهر وجود دارد که باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: از جمله نیازمندی‌های شهر ارکواز ملکشاهی، ایجاد سالن ورزشی چند منظوره، سالن اجتماعات، احداث کمربندی، احداث دیواره حائل در ورودی‌ و خروجی بلوارها و ... است.
احمدی تصریح کرد:  تعریض پل‌های ورودی و خروجی که تردد در بلوارها را با مشکل روبرو کرده، احداث سیل‌بند به طول 8 کیلومتر در سطح شهر از دیگر نیازمندیهای شهر ارکواز و ملکشاهی است.
شهردار ارکواز و ملکشاهی گفت: پوشش سیل بند یکی از نیازهای اساسی شهر ارکواز و ملکشاهی بوده که باید با تخصیص اعتبار ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول