اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری 100 کارگاه آموزشی و تربیتی؛

طرح تحکیم و تعالی بنیان خانواده در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: با برگزاری 100 کارگاه آموزشی و تربیتی، طرح تشکیل تحکیم و تعالی بنیان خانواده در زنجان برگزار می‌شود.

طرح تحکیم و تعالی بنیان خانواده در زنجان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ملیحه نقدی ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: تاکنون 27 جلسه کارشناسی از سوی امور بانوان استانداری زنجان برگزار شده و 114 طرح به دبیرخانه کمیته واصل و از این تعداد پنج طرح اولویت‌دار انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه طرح سفیران حجاب و عفاف از طرح‌های امور بانوان استانداری زنجان است، افزود: این طرح در چهار مرحله با برگزاری 30 کارگاه آموزشی در 50 مدرسه راهنمایی و دبیرستان دخترانه با همکاری 10 دانشگاه اجرا می‌شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان ادامه داد: تبیین مفهوم فلسفه و فواید حجاب دختران نوجوان و نوجوان، بیان تاریخچه حجاب و نحوه حجاب ‌زدایی و ارائه الگوهای عملی حجاب از دین اسلام و پاسخ به شبهات از اهداف این طرح است.
وی طرح تشکیل تحکیم و تعالی بنیان خانواده را از دیگر طرح‌های امور بانوان استانداری زنجان اعلام کرد و یادآور شد: این طرح با برگزاری 100 کارگاه آموزشی و تربیتی در 50 مدرسه با عنوان بررسی رفتار همسران، پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
نقدی توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، دینی و هنری دخترانه در کانون‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر طرح‌ها برشمرد و افزود: این طرح در کانون‌های فرهنگی 14گانه استان به صورت ترمی برگزار می‌شود.
وی تشکیل کارگاه‌های مهارت‌آموزی، برنامه‌های جمعی کانون را از دیگر فعالیت‌های این طرح دانست و گفت: با حمایت‌های مالی این طرح‌ها، به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان ادامه داد: طرح تربیت سه‌گانه دینی، اجتماعی و سیاسی از دیگر طرح‌های امور بانوان است که تشکیل کارگاه‌های مهارتی و آموزشی در راستای اجرای روش‌های ترویجی و تبلیغی در راستای حیطه تربیتی از دیگر طرح‌ها است.
وی آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد محلی سازی را از دیگر طرح‌های امور بانوان دانست و یادآور شد: این طرح در قالب 32 کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
نقدی مستند شهیده فهمیه سیاری، تخصیص اعتبار برای احداث هفت فرهنگسرای بانوان را از طرح‌های پیشنهای برشمرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول