اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر خبر داد:

ورود کشتیرانی دریای خزر به بازار بورس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: تا یک ماه آینده شرکت کشتیرانی دریای خزر وارد بازار بورس می‌شود.

ورود کشتیرانی دریای خزر به بازار بورس
به گزارش خبرگزاری فارس از  انزلی، محمدرضا قادری عصر امروز در دیدار استاندار گیلان از کشتیرانی دریای خزر در انزلی، زمان فعالیت شرکت کشتیرانی دریای خزر را در ابتدای سال 1371 با هدف توسعه و گسترش ناوگان ملی‌-تجاری کشور در دریای خزر عنوان کرد.
وی با بیان اینکه شرکت کشتیرانی دریای خزر با بنادر آستراخان روسیه، ماخاچ‌کالا، اکتائو، بنادر دریای سیاه و ... فعالیت دارد، افزود: تعداد کشتی‌های این شرکت از سه فروند شناور در سال 71 به 16 فروند در حال حاضر رسیده و امسال به 20 فروند افزایش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با اشاره به اینکه این شرکت جوان‌ترین ناوگان کشتیرانی با 13 سال سابقه است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اقدام این شرکت در زمینه خریداری کشتی در راستای عملیاتی کردن کریدور شمال‌-جنوب در یکی دو سال آینده است.
وی درباره افزایش ظرفیت جابه‌جایی کالا توسط کشتیرانی دریای خزر بیان داشت: ظرفیت جابه‌جایی کالا از 10 هزار تن به 77 هزار و 44 تن افزایش یافته است.
قادری خاطرنشان کرد: سال گذشته 1.5 میلیون تن کالا جابه‌جا شد و در نیمه نخست امسال ظرفیت افزایش و جابه‌جایی 48 درصد حمل کالا را داشتیم و این جابه‌جایی کالا به یک میلیون و 800 هزار تن در سال جاری می‌رسد.
وی برقراری خطوط کشتیرانی ایرانی به تمام بنادر در حاشیه دریای خزر، توسعه و بهینه ‌سازی حمل و نقل دریایی و تثبیت حضور ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران در منطقه با توجه به افزایش حجم مبادلات تجاری، بازرگانی، اقتصادی در حوزه دریای خزر را از اهداف تاسیس کشتیرانی دریای خزر عنوان کرد.
این مسئول از حضور شرکت کشتیرانی دریای خزر به بورس خبر داد و یادآور شد: با توجه به حمل موفق تجهیزات سنگین توسط ناوگان کشتیرانی این شرکت، تا یک ماه آینده وارد بازار بورس می‌شویم.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول