اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد:

تجهیز پست به آخرین صنعت نرم‌افزاری و سخت افزاری

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مجموعه پست استان بوشهر باید به آخرین صنعت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به همراه برنامه‌ریزی دانش بنیان مجهز شود.

تجهیز پست به آخرین صنعت نرم‌افزاری و سخت افزاری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار مدیرکل و مسئولان پست استان بوشهر، با ابراز خرسندی از عملکرد همراه با برنامه ریزی، نظارت در اداره پست استان، اظهار داشت: متصدیان پست، امانت‌دار مردم هستند.
وی اداره پست استان را نیازمند مجهز شدن به آخرین صنعت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به همراه برنامه‌ریزی دانش بنیان دانست.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: پست بوشهر با نگاه امانت‌داری، دانش، سرعت، صحت و امنیت کار خود را ارتقا دهد.
صفایی بوشهری با سفارش به ایمان به خدا، عمل صالح و خود را در محضر خدا دیدن از مسئولان پست استان خواستند که با مرجعیت، مدیریت دانش بنیان و برنامه‌‌ریزی، استان بوشهر الگوی پروژه‌های نوین مواصلاتی در ایران اسلامی شود.
امام جمعه بوشهر همچنین در دیدار با مسئولان برگزاری همایش قرآن کتاب بیداری ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: با توجه به اینکه هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این همایش آغاز کرده‌اید باید با مدیریت دانش بنیان و جدیت مضاعف به وضعیت ایده آل برای برگزاری این همایش برسید.
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در ارتباط با مکان برگزاری این همایش توصیه کرد: مکانی انتخاب شود که مرتبط با قرآن از لحاظ فیزیکی و سازه باشد.
صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آمریکا و غرب با نشست‌های حاشیه‌ساز قصد تخریب افکار عمومی و مردم را دارند، بر گسترش و ترویج بیداری فکری مردم در همایش قرآن کتاب بیداری با فرهنگ ولایتمداری و نگاه مقام معظم رهبری تأکید کرد.
وی در پایان بیانات خود، بازنشستگان را افراد به بار نشسته و با تجربه عنوان کرد و بیان داشت: حضور بازنشستگان در این همایش موجب می‌شود مردم و محیط پیرامون، از این عزیزان و تجارب آنها استفاده کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول