اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی انجام گرفت؛

هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دشمن با استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره، اینترنت، مواد مخدر قصد دارد تا نیروهای جوان ما را منحرف کرده و مانع از پیشرفت ایران شود.

هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت ایران است
محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری 38 هزار و 429 متهم از استان آذربایجان غربی بدرقه شده است.
وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: متهمان بدرقه شده به طور عمده اتباع خارجی بودند که در زمینه عبور غیرمجاز به استان آمده بودند.
این مسئول با بیان اینکه امسال 264 هزار و 715 فقره اوراق و حکم قضایی توسط نیروی انتظامی استان ابلاغ شده است، افزود: این میزان در سال جاری با 10 درصد رشد همراه است.
نصرتی از اجرای 43 هزار و 71 حکم قضایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا نیز شاهد افزایش 19 درصدی هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: زمانی که دشمن نتوانست از طریق جنگ سخت با مردم ما مقابله کند و اکنون حتی جرات تجاوز به کشور ما را ندارد.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: دشمن با استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره، اینترنت، مواد مخدر و دیگر ابزارهای جنگ نرم قصد دارد تا نیروهای جوان ما را منحرف کرده و مانع از پیشرفت جامعه ما شود.
نصرتی به نقش امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همانطور که از اسم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مشخص است وظیفه این ستاد احیای این فریضه دینی است و اگر این فریضه الهی درست اجرا شود بسیاری از معضلات اجتماعی از بین خواهد رفت.
وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: اگر هر کس تذکر لسانی را در ارتباط با معضلات اجتماعی که به وضوح رویت می‌شود انجام دهد و فقط به همین امر اکتفا کند بسیاری از این معضلات کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول