اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سامان:

ساختمان دانشگاه پیام‌نور سامان 70 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار سامان از پیشرفت 70 درصدی عملیات ساخت دانشگاه پیام نور شهر سامان خبر داد.

ساختمان دانشگاه پیام‌نور سامان 70 درصد پیشرفت دارد
اصغر مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این بنای فرهنگی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با زیربنای یک‌هزار و 360 مترمربع در دو طبقه احداث می‎شود.
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‏شود این واحد آموزشی در دهه فجر سال‌ جاری به بهره‌برداری برسد، گفت: تاکنون افزون بر 6 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار به‌منظور تکمیل و راه‌اندازی این دانشگاه تخصیص یافته است.
مظفری با اشاره به رشته‌های تحصیلی تدریسی در این واحد دانشگاهی گفت: در سال تحصیلی جاری علاوه بر چهار رشته مدیریت صنعتی، حسابداری، مدیریت بازرگانی و ریاضیات سه رشته مهندسی صنایع، مدیریت پروژه و اقتصاد نظری نیز در این واحد دانشگاهی دایر شده است.
بخشدار سامان با بیان اینکه در حال حاضر افزون بر 700 دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند، گفت: برای نخستین بار در استان دانشجویان رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه پیام نور واحد سامان فارغ‌التحصیل می‏شوند.
وی همچنین در ادامه از اجرای طرح آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس بخش سامان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری پلیس راه، پلیس راهور و اداره آموزش و پرورش سامان با هدف آشنایی و آموزش دانش‌آموزان با فرهنگ ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس حاشیه جاده‌ها اجرا می‎شود.
مظفری با بیان اینکه این طرح با حضور کارشناسان انتظامی و پلیس راه اجرا می‎شود، گفت: در این طرح بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز آموزش‌های لازم در زمینه فرهنگ ترافیک را فرا می‌گیرند.
وی بر ضرورت آموزش فرهنگ ترافیک به دانش‎آموزان تأکید کرد و گفت: با آموزش فرهنگ رانندگی به کودکان و بزرگ‌ترها باید دانش و مفاهیم مربوط به ترافیک و راهنمایی و رانندگی را بالا برد.
مظفری خاطرنشان کرد: در اغلب کشورها برنامه‌های آموزشی وسیعی در این زمینه برای کودکان در مدارس و سایر افراد اجرا کرده‌اند که به‌ طور قطع تأثیر فراوانی در کاهش تصادف و ترافیک داشته است.
بخشدار سامان با بیان اینکه رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و تصادف خودروها همواره موجب سد معبر در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها می‌شود، گفت: پس لازم است ما نیز این برنامه‌ها را که موجب کاهش تصادف‌ها و ترافیک می‌شود را در شهرها پیاده کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول