اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های جشنواره قصه‌گویی بوشهر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های چهاردهمین جشنواره استانی قصه‌گویی بوشهر با حضور تعدادی از مسئولان و دانش آموزان این استان معرفی شدند.

برترین‌های جشنواره قصه‌گویی بوشهر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جشنواره قصه‌گویی امروز با رقابت ۱۱ قصه‌گو برگزیده منطقه یک و دو این استان برگزار و برگزیدگان استانی این جشنواره معرفی شدند.
در این جشنواره هفت نفر در بخش مربیان و چهار نفر در بخش آزاد به رقابت پرداختند که سرانجام هیئت داوران جشنواره شامل بدری جهازی، سمیه رسولی و ملیحه کرمی اسامی برگزیدگان استانی را اعلام کردند.
بر همین اساس در بخش مربیان کانون، نرگس رومینا با قصه «هروله» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک بوشهر به دلیل خلاقیت در سازماندهی و پرداخت قصه، انتخاب لباس مناسب با قصه و موازین اسلامی و... به عنوان مقام نخست جشنواره معرفی و تقدیر شد.
همچنین قمر غلامیان با قصه «صندوقچه» از مرکز فرهنگی هنری دیلم، به دلیل فضا سازی مناسب برای آغاز قصه، بیان قصه با صدایی رسا و... به عنوان نفر دوم جشنواره معرفی و تقدیر شد.
سرانجام اینکه مقام سوم این جشنواره به مهری دشت‌دار از مرکز فرهنگی هنری شماره دو بوشهر با قصه «زائر شهید» به دلیل تسلط بر قصه و انتخاب موضوع دفاع مقدس تعلق گرفت.
در بخش آزاد نیز طوبی شیرکانی از خورموج با قصه «کرم هفت واد» به دلیل نوآوری در شیوه اجرای قصه، توانایی بیان، احاطه و اشراف بر قصه و... به عنوان نفر اول جشنواره معرفی و تقدیر شد.
همچنین ژاله بحرینی از برازجان با قصه «نجارک» به دلیل به کارگیری روش‌های مناسب به منظور برقراری ارتباط با مخاطب و... به عنوان نفر دوم بخش آزاد معرفی و تقدیر شد.
بر اساس رای هیئت داوران لوح تقدیر ویژه جشنواره به زهرا میرزایی‌خواه با قصه «نخودک تنبل» از مرکز فرهنگی هنری اهرم اهدا شد.
در پایان به تمام مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرهای برازجان و کاکی به دلیل میزبانی و برگزاری موفق جشنواره حوزه یک و دو استان بوشهر هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول