اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد:

حضور قصه‌گویان بین‌المللی در جشنواره قصه‌گویی ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: قصه‌گویان ایرانی و خارجی برای قصه‌گویی در جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی در ارومیه حضور یافته‌اند.

حضور قصه‌گویان بین‌المللی در جشنواره قصه‌گویی ارومیه
فریدون سید مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعدادی از قصه‌گویان آذربایجان غربی به صورت حضوری و رادیویی آثار خود را در پانزدهمین جشنواره قصه گویی آذربایجان غربی اجرا می‌کنند.
وی با اشاره به موضوعات این جشنواره، تصریح کرد: موضوعات این جشنواره شامل قصه‌گویی در سه بخش دفاع مقدس، آزاد و حضرت فاطمه زهرا (س) است.
این مسئول با اشاره به اینکه امسال جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی به همت کانون فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان در ارومیه آغاز به کار کرد، افزود: بیش از 15 کشور جهان در این جشنواره حضور دارند.
سیدمصطفوی با بیان اینکه تمام این قصه‌ها در قالب کتاب چاپ می‌شوند، خاطرنشان کرد: برگزیدگان این جشنواره به مرحله منطقه‌ای این رقابت‌ها که در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود راه می‌یابند.
وی ادامه داد: منتخبان جشنواره منطقه‌ای نیز به مرحله کشوری این جشنواره که در بهمن ماه امسال در آذربایجان غربی برگزار می‌شوند راه می‌یابند.
این مسئول با اشاره به افتتاح این جشنواره، گفت: جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از دیروز کار خود را در ارومیه آغاز کرده است و تا دو روز آینده به کار خود پایان می‌دهد.
سیدمصطفوی با بیان اینکه 61 قصه‌گوی کانونی و 11 قصه‌گوی آزاد در این جشنواره به مدت سه روز به قصه‌گویی می‌پردازند، اظهار داشت: در چند روز گذشته نیز شاهد برگزاری جشنواره نامها و نشانه‌ها در ارومیه بودیم.
وی افزود: جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان عنوان اصلی این جشنواره است که امسال این جشنواره فقط در سطح ملی و برای افراد 7 تا 17 سال برگزار ‌شد.
این مسئول تصریح کرد: این جشنواره در قالب نقاشی و عکاسی برگزار شد و هدف از برگزاری این جشنواره نشر و ترویج فرهنگ رضوی و شناساندن شخصیت والای امام رضا (ع)، گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر هنری در زمینه فرهنگ‌سازی بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول