اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد:

غنی‌سازی آرد در شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از غنی‌سازی آرد در دشتستان خبر داد.

غنی‌سازی آرد در شهرستان دشتستان
غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت در استان بوشهر است و حدود یک‌سوم جمعیت استان بوشهر در دشتستان مستقر هستند و باید تمام تلاش خود را برای بهبود شاخص‌های بهداشتی در شهرستان به کار گیریم.
وی افزود: طی یکسال گذشته اقدامات ارزشمندی در سطح شهرها و روستاهای دشتستان انجام داده‌ایم و رضایت خاطر شهروندان فراهم شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: در بحث پزشک خانواده به موفقیت‌های خوب و قابل توجهی رسیده‌ایم و این مسئله با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است.
کهن تصریح کرد: تقویت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و افزایش کمی و کیفی امکانات خانه‌های بهداشت با جدیت در شهرها و روستاهای دشتستان پیگیری و اجرایی شده و شاهد نتایج بسیار خوبی نیز هستیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از غنی‌سازی آرد در دشتستان خبر داد و گفت: به منظور افزایش کیفیت و سلامت آرد و نان مصرفی مردم دشتستان، از تمام کارخانه‌های آرد این شهرستان بازدید کرده‌ایم و در این مورد اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.
کهن اذعان داشت: در این بازدیدها نواقص فنی و بهداشتی واحدهای مذکور توسط کارشناسان شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی و دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم در زمینه رفع نواقص موجود به مدیریت کارخانه‌ها داده شده است.
وی از اهتمام شبکه بهداشت و درمان نسبت به بالا بردن سلامت غذایی مصرفی جامعه بویژه نان خبر داد و افزود: غنی‌سازی نان در شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود و تاکنون نتایج خوبی را در بر داشته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان یادآور شد: همه مردم و مسئولان باید نسبت به بهبود وضعیت بهداشتی حساسیت به خرج دهند و باید از همه پتانسیل شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم.
کهن بر برنامه‌ریزی در امور بهداشتی با توجه به رویکرد ارتقای سطح علمی آموزش تأکید کرد و گفت: امیدوار هستیم در آینده شاهد ارتقای سطح خدمات و شاخص‌های بهداشتی در دشتستان باشیم.
این مسئول با اشاره به برنامه‌های مهم شبکه بهداشت دشتستان در نیمه دوم امسال خاطرنشان کرد: انجام آزمایش از محصولات کشاورزی، توجه ویژه به بهداشت و سلامت آب، اجرای برنامه عوامل اجتماعی موثر در سلامت در شهرها و بخش‌های مختلف، طرح مشکلات اجرای قانون بهداشتی در شهرستان به منظور برخورد با متخلفین بهداشتی و حمایت دستگاه قضایی و انتظامی در این زمینه در نیمه دوم امسال پیگیری و اجرایی می‌شود.
کهن تصریح کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش بیشتر و بهتری برای رشد شاخص‌های بهداشتی داشته باشند و بویژه از مدیران مدارس انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول