اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردستان در مجلس:

موضع‌های سیاسی پرورش همسو با رهنمودهای رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: استاد پرورش با موضع‌های رهبری در زمینه‌های سیاسی حرکت کرده است.

موضع‌های سیاسی پرورش همسو با رهنمودهای رهبری است
حجت‌الاسلام سید مصطفی طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نقش استاد سید علی‌اکبر پرورش در سطح کشور اظهار داشت: ایشان یکی از انسان‌های فرهیخته و ارزشی جمهوری اسلامی ایران هستند و تمام مردم باید با جایگاه و نقش این افراد در سطح جامعه آشنا شوند.
وی به حضور مستمر استاد پرورش در تمام زمان‌ها برای دفاع از مردم اشاره کرد و افزود: استاد پرورش از پیش از انقلاب همواره در مسیر اهداف امام خمینی (ره) در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی حرکت کرده است.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان در زمان انقلاب و پیش از آن نیز هیچ‌گاه در دست‌یابی به اهداف کشور کوتاهی نکرده است و مبارزات و حرکت‌های انقلابی ایشان این موضوع مهم را نشان می‌دهد.
وی به نقش استاد پرورش در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: پرورش همواره در تمام عرصه‌های سیاسی و فرهنگی فعالیت دارند و نقش و فعالیت ایشان در راستای حفظ و پویایی کشور بر هیچ شخصی پوشیده نیست.
طباطبایی‌نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری نکوداشت شخصیت سیاسی و اجتماعی استاد سید علی‌اکبر پرورش، تصریح کرد: بسیاری از مردم انقلابی اصفهان و کشور با شخصیت و نقش فعال ایشان در مبارزات انقلابی آشنا هستند و آشنایی تمام مردم با چنین افرادی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی به فعالیت‌های سیاسی این فرد انقلابی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: استاد پرورش با موضع‌های رهبری در زمینه‌های سیاسی حرکت می‌کند و اهداف رهبری همواره در دستور کار ایشان قرار دارد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پرورش یک انسان کامل است و در تمام زمان‌ها با یک تشکیلات به تمام معنا در راستای حفظ کشور تلاش کرده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول