اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

فرهنگ‌سازی مصرف بهینه از ملزومات جهاد اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: فرهنگ‌سازی مصرف درست و بهینه از ملزومات جهاد اقتصادی است.

فرهنگ‌سازی مصرف بهینه از ملزومات جهاد اقتصادی است
حسن مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: فرهنگ مصرف صحیح و بهینه از ملزومات جهاد اقتصادی است و باید با تولید و توسعه این فرهنگ‌سازی در جامعه از ظرفیت شریعت و تدین عامه مردم استفاده کرد و با برنامه‌های اقتصادی کشور همگام شد.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و افزود: بازاریان و مردم باید به این اصل مهم  یعنی جهاد اقتصادی صرفا تلاش اقتصادی نیست را به کار گیرند و با بهره‌‌گیری از این مهم نیاز به اهرم‌های قانونی برخورد نیست.
فرماندار قلعه‌گنج با اشاره به خدمتگزاری بدون کم و کاست در این منطقه اذعان کرد: در این جهاد اقتصادی و اداره اقتصاد مردم، تولید به تنهایی ملاک نیست و مصرف درست نیز این اقتصاد را به تلاش می‌اندازد.
مرادی خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی جوان و با استعداد در این زمینه به سرمایه‌گذاری و پذیرش سرمایه این امکان را می‌دهند که رقابت سالمی در این راستا رخ دهد و سوءاستفاده صورت نگیرد.
وی به حل مشکلات مردم در حیطه قانون و منطق اشاره کرد و گفت: خدمتگزاری به مردم زحمتکش از عبادت و واجبات است و این باید سرلوحه کار ما باشد و از هر حیث به مشکلات مردم رسیدگی شود.
فرماندار قلعه‌گنج با بیان اینکه باید ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ساده‌زیستی و قناعت در جامعه ما نهادینه شود، بیان داشت: عدم مسئولیت‌پذیری برخی از مدیران و بازاریان در این راه و احتیاط بیش از حد موجب می‌شود گره‌ای از این قشر زحمتکش برطرف نشود.
مرادی از مسئولان و مدیران ادارات خواست واکنش نسبت به حرف‌های حاشیه‌ای و سلیقه‌ای خدمتگزاری به عامه مردم باشد و بر پایه این خدمتگزاری به این شایعات و منفی‌‌نگری پاسخ داده شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول