اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد:

برنامه‌ریزی مناسب گامی در استفاده بهینه از امکانات است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جوادآباد برنامه‌ریزی مناسب را گامی موثر در اجرای برنامه‌ها و استفاده بهینه از امکانات دانست.

برنامه‌ریزی مناسب گامی در استفاده بهینه از امکانات است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط ‌عمومی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران، علی النچری رئیس آموزش و پرورش جوادآباد در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد هفته ناجا در شهرستان ورامین شرق استان تهران گفت، برنامه‌های هفته ناجا اوج آگاه‌سازی و شناخت آسیب‌ها برای دانش‌آموزان در پیشگیری از معضلات اجتماعی است.
در این جلسه دبیر ستاد هفته ناجا شرق استان تهران ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته ناجا گفت: برنامه‌ریزی مناسب و به موقع می‌تواند گامی موثر در اجرای برنامه‌ها و استفاده بهینه از فرصت‌ها و امکانات را فراهم آورد. 
علی تاجیک سعیدی در ادامه با اشاره به نگرش پلیس جامعه محور به بسط و گسترش آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه یادآور شد: نیروی انتظامی در برنامه‌های کلان و خرد با تاکید بر آموزش و فرهنگ سازی در مقاطع مختلف تحصیلی و ارتقای سطح دانش انتظامی و ترافیکی، سعی در پیشگیری و کاهش معضلات اجتماعی و ترافیکی در جامعه دارد.
در ادامه سرپرست معاونت عملیات گفت: امروز نیروی انتظامی با اجرای طرح عظیم همیاران پلیس ضمن نفوذ در بین کودکان، نوجوانان و جوانان سعی کرده تا آنان را در حفظ و برقراری امنیت اجتماعی و نظم و انضباط ترافیکی سهیم کند.
محسن اسکندری حضور کارشناسان انتظامی در سطح مدارس ، تهیه و تولید برنامه‌های مستند اجتماعی و فیلم‌های هشداری و پخش آن در مدارس، برپایی نمایشگاه‌های پیوستی و مشارکتی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، فعالیت مراکز مشاوره در سطح مراکز آموزشی از جمله اقدامات فرهنگی پلیس در شناخت و پیشگیری اجتماعی است.
در ادامه النچری رئیس آموزش و پرورش شهر جوادآباد شهرستان ورامین در سخنانی اثربخش‌ترین آموزش شاخت آسیب‌های اجتماعی را آموزش پلیس در مدارس دانست و اظهار داشت: برنامه‌های هفته ناجا اوج آگاهسازی و شناخت آسیب‌ها برای دانش‌آموزان در پیشگیری از معضلات اجتماعی است.
محمد معاف رئیس آموزش و پرورش قرچک در ادامه جلسه بیان داشت در راستای ارتقای سطح تعامل و همکاری با پلیس در راستای اجرای برنامه‌های آموزش همگانی در مدارس این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه درد و سازمان بتواند گام موثری در راستای جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی بردارد.
در ادامه جلسه پیرامون عمده برنامه های انتظامی در ستاد هفته ناجا در حوزه آموزش و پرورش همچون مراسم زنگ انضباط اجتماعی، قرائت پیام مهر، اعزام دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برای بازدید از اماکن انتظامی، برپایی نمایشگاه‌های امنیت اجتماعی در سطح مدارس و همچنین حضور کارشناسان ناجا در سطح مدارس و معرفی فعالان حوزه‌های فرهنگی آموزشی و ترافیکی و برنامه‌های مشابه دیگر بحث و تبادل نظر شد.
در پایان این جلسه 10 مصوبه اجرائی به تصویب اعضاء حاضر در این جلسه رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول