اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی خراسان رضوی:

55 درصد خانواده‌ها بینایی فرزندان خود را پیگیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت: عملکرد برنامه‌ غربال‌گری آمبلیوپی در استان خراسان رضوی، از میانگین کشوری خیلی بالاتر بوده است.

55 درصد خانواده‌ها بینایی فرزندان خود را پیگیری می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی خراسان رضوی حسن حاجی‌پور در حاشیه نشست ارزشیابی برنامه غربال‌گری تنبلی چشم در سالن اجتماعات بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: در حالی که بهزیستی کشور میانگین پوشش برنامه در سال 90 را 70 درصد کودکان واجد شرایط در نظر گرفته، پوشش کودکان در خراسان رضوی در سال 89 به حدود 95 درصد رسیده که در کل کشور بی‌سابقه است.
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه در سال 90، گروه هدف این برنامه از طیف یک تا شش ساله به سه تا شش ساله تغییر یافته گفت: بر اساس راهبرد ترسیم شده‌ امسال سازمان بهزیستی، رویکرد برنامه‌ غربال‌گری تنبلی چشم،‌ به سمت دائمی شدن آن و خروج از شکل طرح برای ایام خاصی از سال است.
وی با تأکید بر اینکه بعد از 15 سال اجرای طرح، مردم به اندازه لازم درباره ضرورت اجرای این برنامه به آگاهی دست یافته‌اند، گفت: اکنون باید تلاش کنیم که خانواده‌ها کودکان خود را در طول سال به پایگاه‌های دائمی معاینه‌ تنبلی چشم ببرند و این را جزو کارهای ضروری و قطعی تربیتی و آموزشی فرزندشان قرار دهند.
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی خراسان رضوی با ابراز تأسف از اینکه در سال 89 سطح پیگیری امور مربوط به کودکانی که مشکوک یا مبتلا به تنبلی چشم بوده‌اند 55 درصد بوده تأکید کرد: امسال باید این سطح به 100 درصد برسد..
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول