اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بحبوحه انقلاب؛

استاد پرورش یکی از مهمترین عناصر ایده‌پرداز انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق گزینش آموزش و پرورش گفت: استاد پرورش یکی از مهمترین عناصر ایده‌پرداز و نظریه‌پرداز در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

استاد پرورش یکی از مهمترین عناصر ایده‌پرداز انقلاب بود
منوچهر براتی که شاگرد استاد پرورش در آموزش و پرورش بوده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره فعالیت‌ها و نقش استاد سید علی‌اکبر پرورش در آموزش و پرورش اظهار داشت: استاد پرورش خدمات ویژه‌ای را در به ثمر رساندن تقویت و گسترش مراکز تربیت معلم کشور داشته است.
وی ادامه داد: با گسترش مراکز تربیت معلم با توجه به شرایط ابتدایی انقلاب در دوران مدیریت استاد پرورش بهترین، جدیدترین و ریشه‌دارترین معلمان که از سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند، تربیت شدند.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان یکی دیگر از اقدامات ایشان در آموزش و پرورش را ایجاد تشکلات امور تربیتی در آموزش را عنوان و بیان کرد: پرورش با تقویت نهادهای جدید و خودجوش در آموزش و پرورش نقش اساسی داشته است.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از عرصه‌های خدمات استاد پرورش در آموزش و پرورش، ایجاد تشکلات گزینش نیروی انسانی و آموزش ضمن خدمت بود.
براتی استاد پرورش را یکی از عناصر ایده‌پرداز و نظریه‌پرداز در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: آشنایی ایشان با مبانی اعتقادی اسلام و جهان اسلام نقش کم‌نظیری در تقویت پایه‌های حکومت اسلامی داشته است.
وی پرورش را یکی از عناصر کلیدی در پیروزی قبل از انقلاب عنوان کرد و افزود: ارتباط استاد با رهبر معظم انقلاب و شهید هاشمی‌نژاد در مشهد در مبارزات انقلاب از مسائلی است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.
این شاگرد استاد پرورش با اشاره به اینکه وی در حوزه معرفت شناخت کافی در اعتقادات دینی دارد، بیان کرد: پرورش تمامی شاگردان خود در دهه‌های 40 و 50 را به طور عمیق به تفکر در آیات قرآن مجبور می‌کرد و در عناصر اخلاقی قرآن در جامعه بسیار پافشاری داشت.
انتهای پیام/ح20  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول