اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

زنجان در توزیع اعتبارات فرهنگی جایگاه مناسبی دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: استان زنجان در توزیع اعتبارات فرهنگی کشور در مقام و جایگاه مناسبی قرار دارد.

زنجان در توزیع اعتبارات فرهنگی جایگاه مناسبی دارد
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری  ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: اعتبارات فرهنگی استان زنجان در سال گذشته 17 میلیارد و 756 میلیون تومان بود که در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه 30 درصد اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی سال گذشته محقق شد، یادآورشد: امیدواریم در سال جاری این میزان افزایش یابد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان یادآور شد: براساس مصوبه هئیت وزیران سالانه 25 میلیارد تومان به بخش فرهنگی استان در پنج سال آینده اختصاص یافته است که در سال جاری 20 میلیارد و 800 میلیون تومان از این امر محقق شده و پیگیر مابقی اعتبارات هستیم.
وی از عملکرد مطلوب استان در ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی استان برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی مطلوب است.
عسگری با بیان اینکه در توزیع اعتبارات فرهنگی کشور استان زنجان در مقام و جایگاه مناسبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای عملی موجب کسب چنین موفقیتی شده است.
وی با اشاره به انتظارات مردم در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان، افزود: احداث مصلی زنجان که از آرزوهای 20 ساله مردم محسوب می‌شد، از جمله فعالیت‌های فرهنگی ماندگار استاندار زنجان در زنجان است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان یادآور شد: ضروری است کارکردهای مثبت دولت در کنار توجه به کارکردهای منفی از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته و اصحاب رسانه در اعلام نظرات خود در خصوص فعالیت‌های دولت، با دیدگاه مغرضانه وارد نشوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول