اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی:

اعتبارات فرهنگی دولت در حال ابلاغ است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر فرهنگی دولت به شهرستان‌ها اظهار داشت: اعتبار فرهنگی دولت در حال ابلاغ است.

اعتبارات فرهنگی دولت در حال ابلاغ است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، سید محمد حسینی در حاشیه مراسم یادواره شهدای این شهرستان در جمع خبرنگاران در مورد تاثیر احداث پارک موزه دفاع مقدس در برخی مراکز استان‌ها اظهار داشت: در همه جای دنیا بنای یادبودی برای قربانیان جنگ احداث می‌شود تا بازماندگان جنگ نیز مورد تکریم قرار گیرند.
وی تصریح کرد: حتی در کشورهایی که اعتقادی به آخرت ندارند نیز بنای یادبود برای قربانیان جنگ ایجاد می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: توجه به بازماندگان جنگ در کشور ما که اعتقاد راسخ به زنده بودن شهدا داریم باید بیشتر مورد توجه واقع شود.
وی ادامه داد: ایجاد و احداث پارک موزه‌های دفاع مقدس می‌تواند نقش بسیار اثرگذاری به ویژه برای نسل جوانی که در جنگ حضور نداشتند اثرگذار است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بازسازی عملیات دفاع مقدس در پارک موزه‌ها در ذهن و روح جوانانی که در جنگ حضور نداشتند بسیار موثر است.
عضو هیئت دولت با اشاره به تهدیدات مختلفی که کشور ما همواره با آن مواجه است، اذعان داشت: ما باید برای تقویت روحیه جوانان فرهنگ شهادت‌طلبی را زنده نگهداشته باشیم و ایجاد پارک موزه‌ها نیز بسیار مفید هستند.
حسینی در مورد اقدامات حمایتی از صنعت چاپ کشور یادآور شد: در کشور ما توجه بیشتر به بعد فرهنگی صنعت چاپ مدنظر است و با همکاری وزارتخانه‌های مختلف شورای سیاست‌گذاری چاپ در کشور ساماندهی شد.
وی با اعلام اینکه بسیاری از دستگاه‌های چاپ موجود در کشور فرسوده است، یادآور شد: با کمی توجه به صنعت چاپ کشور می‌توانیم در منطقه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد کمک‌های ارشاد به بحث اشتغال‌زایی در صنعت چاپ بیان داشت: با توجه به اینکه بحث ایجاد اشتغال در کشور بسیار جدی پیگیری می‌شود، بنگاه‌های خصوصی با ورود به بحث اشتغال‌زایی می‌توانند تسهیلات بیشتری دریافت کنند.
وی در مورد ساماندهی مالیات برای چاپخانه‌ها بیان داشت: در شورای سیاست‌گذاری دولت و در کارگروه وزارت اقتصاد و دارایی این موضوع پیگیری می‌شود.
حسینی در مورد ساخت سینما در کشور خاطرنشان کرد: در طی دو دوره دولت تعداد قابل توجهی از سینما در کشور بازسازی شد.
وی در پایان با اشاره به سفر فرهنگی دولت به شهرستان‌ها اظهار داشت: اعتبار فرهنگی دولت در حال ابلاغ است.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول