اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد:

افتتاح زورخانه محله سعدی شیراز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از بهره‌برداری از زورخانه محله سعدی شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

افتتاح زورخانه محله سعدی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، تورج موید در بازدید از پروژه زورخانه مجموعه ورزشی سعدی شیراز اظهار داشت: با توجه به انجام اقدامات نهایی و احداث زورخانه مجموعه ورزشی سعدی، تلاش می‌کنیم این زورخانه را در سریع‌ترین زمان ممکن افتتاح و در اختیار علاقمندان قرار دهیم.
وی افزود: امیدواریم با افتتاح این پروژه علاقمندان به این رشته ورزشی در محله قدیمی سعدی شیراز بتوانند از امکانات موجود بهره‌برداری بیشتری داشته باشند.
موید بیان کرد: ضمن فعالیت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در این زورخانه، با تجهیز یک تخته تشک کشتی و یک تخته تاتامی فعالیت‌های کشتی، ورزش‌های رزمی، کاراته و تکواندو نیز در این مجموعه انجام می‌شود و علاقمندان به این رشته‌های ورزشی نیز می‌توانند به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس پس از بازدید از روند اقدامات صورت گرفته نکاتی را به مهندسین ناظر و پیمانکاران مربوطه متذکر و خواستار تسریع در به اتمام رساندن این پروژه شد.
در این بازدید همچنین علی اصغر قطبی زاده رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس در مورد این پروژه بیان داشت: این پروژه از محل اعتبارات استانی به مساحت 600 مترمربع احداث شده است و به زودی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول