اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کردستان:

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین هدف کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: توانمندسازی و تلاش در راستای خودکفایی مددجویان مهم‌ترین هدف این نهاد مقدس در این استان است.

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین هدف کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌ن‍‍ژاد در مراسم معرفی مدیران شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و مریوان، به برنامه‌های تحولی کمیته امداد و سیاست‌های جدید این نهاد در دهه چهارم اشاره کرد و گفت: تلاش در راستای توانمندی و خودکفایی مددجویان مهم‌ترین هدف کمیته امداد است و در این راستا برنامه‌های خوبی در حال اجرا است.
موسی‌ن‍ژاد با بیان اینکه در دهه چهارم در کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به ارزشی بودن نیروها در کنار تخصص به صورت وی‍ژه دنبال می‌شود، تصریح کرد: این مهم در شورای ارزشیابی و انتصاب استان در ساختار نیروی انسانی مد نظر قرار گرفته شده است.
به گفته وی،خدمت به بندگان خوب خدا فرصت ارزشمندی است که در اختیار نیروهای کمیته امداد امام (ره) قرار گرفته و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کنند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با بیان اینکه مسئولیت‌ها در دست ما امانت‌های الهی هستند، افزود: خدمت صادقانه و بی‌منت برای رضای خدا و خلق خدا بهترین راه برای حراست و حفظ این امانت‌های الهی است.
موسی‌ن‍‍ژاد تصریح کرد: باید با انجام درست مسئولیت‌ها و وظایفی که در اختیارمان قرار داده می‌شود در راستای کسب رضای خداوند متعال تلاش کنیم.
وی در ادامه ضمن تشریح ساختار سازمانی مدیران شهرستان‌های بانه، سقز، دیواندره و مریوان را معرفی کرد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در حاشیه این برنامه به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روند پیشرفت پروژه‌های تجمیعی مددجویی شهرستان سقز و کانون جوانان پیرو ولایت شهرستان بانه بازدید کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول