اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران:

اجرای سرشماری خللی در پرداخت یارانه‌ها ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: اجرای سرشماری نفوس و مسکن هیچ تأثیری در زمینه مالیات و پرداخت یارانه‎ها نداشته و خللی در روند پرداخت یارانه ایجاد نمی‌کند.

اجرای سرشماری خللی در پرداخت یارانه‌ها ایجاد نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری گچساران اظهار داشت: طرح سرشماری نفوس و مسکن مبنای تصمیم‌گیری برای پنج سال آینده کشور بوده و ارائه آمار صحیح و درست توسط مردم در پیشرفت و توسعه کشور نقش مهمی دارد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مطابق با توصیه‌های سازمان ملل متحد و قوانین داخلی هر کشور، هر پنج و یا 10 سال یک‌بار طرح آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن توسط مراکز آماری کشور اجرا می‌شود.
سجادپور افزود: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌گیری مؤثر و کارآمد در یک جامعه داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است.
وی دستیابی به اهداف و سند چشم‌انداز 20 ساله کشور، تحقق کامل قانون برنامه پنج ساله کشور را از جمله اهداف و دلایل لزوم اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن عنوان کرد.
معاون فرماندار گچساران آمار صحیح و دقیق و اطلاعات کامل را برای حل مشکلات اقتصادی، آموزشی و اشتغال در جامعه بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: برای تسریع در حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اختصاص اعتبار، بودجه و تسهیلات لازم  و ضروری است.
سجادپور ادامه داد: برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در گچساران 365 نفر متقاضی از طریق اینترنت ثبت‌نام کردند که از این تعداد 125 نفر با احتساب 10 درصد افراد ذخیره انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: این افراد در حال گذراندن دوره‌های ویژه این طرح هستند و از دوم آبان‌
ماه سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور در گچساران آغاز می‌شود.
سجادپور تصریح کرد: برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در گچساران، 71 مأمور برای نقاط شهری و 15 مأمور نیز برای روستاهای گچساران در نظر گرفته شده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با بیان اینکه 28 هزار خانواده شهری و روستایی در گچساران وجود دارد، افزود: به ازای هر 400 خانواده شهری یک مأمور و به ازای هر 380 خانواده روستایی نیز یک مأمور اختصاص می‌یابد.
سجادپور تأکید کرد: برای اجرای به‌موقع و دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن در گچساران، همه ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید در زمینه تأمین ماشین‌آلات، ابزار و وسایل اداری موردنیاز همکاری لازم را داشته باشند.
این مقام مسئول در گچساران با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد و گچساران ابراز داشت: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران فرصت خوبی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از خدمات دولت بوده و مسئولان و مردم باید زمینه استقبال مناسب از رئیس جمهور و هیئت دولت را فراهم کنند.
سجادپور افزود: سفر چهارم رئیس جمهور در راستای تحقق عدالت و توسعه متوازن مناطق مختلف و با رویکرد اشتغال‌زایی و بررسی میزان پیشرفت مصوبات قبلی انجام می‌شود.
معاون فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: برای برنامه‌ریزی بهتر و استقبال و بهره‌مندی از سفر رئیس جمهور به گچساران، کمیته‌های کاری از سوی فرمانداری این شهرستان در حال تشکیل است.
سجادپور از همه مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی خواست در زمینه شرکت در جلسات و حضور فعال در برنامه‌های ستاد استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول