اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

رسانه‌‌ها آبروی افراد را بازیچه قرار ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: سزاوار نیست که فعالان رسانه‌های گروهی آبروی افراد مختلف را بازیچه خود قرار دهند.

رسانه‌‌ها آبروی افراد را بازیچه قرار ندهند
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: متاسفانه بعضی از مطبوعات محلی با انتشار مطالب کذب و دور از واقعیت حیثیت انسان‌های پاک و آبرومند را آلت دست خود قرار می‌دهند از این رو باید در راستای اصلاح رویکرد خود به طور جدی وارد عمل شوند.
وی افزود: در جراید زیادی مشاهده شده است دست‌اندرکاران و نویسندگان به نقل قول و درج مطلب از کسانی می‌پردازند که به هیچ عنوان در خاک ایران نیستند پس باید فعالان مطبوعاتی با تغییر رویه کاری خود به انتقال مطالب مستند از افراد معتمد اقدام کنند تا از طریق گام برداشتن در این مسیر مخاطبان بیشتری به رسانه خود جذب کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: انتشار اخبار دروغ در یک رسانه نه‌تنها نظر مثبت مردم را جلب نمی‌کند بلکه به سلب اعتماد مخاطبان  منتهی می‌شود به طوری که عوامل هیچ رسانه‌ای چنین سرنوشتی را برای خود نمی‌پسندند از این رو باید از انتشار مطالب دور از واقعیت، شایعات و تبلیغات مخرب علیه اشخاص حقیقی و حقوقی به طور جدی پرهیز کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در رسانه‌ها باید واقعیات جامعه منعکس شود، اضافه کرد: باید در راستای انتشار واقعیات و رویدادهای جامعه تلاش مضاعفی آغاز شود تا اقشار مختلف مردم با کسب معرفت از شرایط موجود نسبت به برنامه‌ریزی شغلی و تحصیلی اقدام کنند.
عیسی‌زاده تصریح کرد: اصحاب رسانه باید برای عزت و عظمت روزافزون ایران اسلامی در عرصه جهانی تلاش کنند و برای عملی شدن این موضوع به موقع و به شیوه مناسب موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رخ داده در زمینه‌های مختلف بین جهانیان مخابره شود تا ملل دنیا با چهره واقعی ایران، نظام و ملت آن آشنایی پیدا کنند.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: آذربایجان غربی به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی و فرهنگی بستر مناسبی برای فعالیت رسانه‌ای محسوب می‌شود از این رو باید صاحبان تریبون‌های عمومی در راستای انتقال زحمات و مرارت‌های مردم مرزنشین این استان تلاش روز افزونی آغاز کنند و رشادت‌های مرزبانان را در عملیات اخیر علیه گروهک تروریستی پژاک منعکس کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول