اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان جنوبی صورت می‌گیرد؛

همکاری 1244 نیروی فنی و اجرایی در سرشماری

خبرگزاری فارس: مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری خراسان جنوبی از همکاری یک‌هزار و 244 نیروی فنی و اجرایی برای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان خبر داد و گفت: این افراد در چندین مرحله آموزش‌های لازم را طی کرده‌اند.

همکاری 1244 نیروی فنی و اجرایی در سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا مومنی دوشنبه‌شب در سومین جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن خراسان جنوبی به بیان گزارشی از روند اجرای مقدمات این سرشماری در استان پرداخت و اظهار داشت: کلاس‌های مرحله دوم این آموزش‌ها از 26 شهریور تا هفت مهر ماه سال جاری برای 43 نفر از معاونان فنی و مسئولان سرشماری برگزار شده است.
وی ادامه داد: از این افراد 32 نفر به عنوان مدرس برای مرحله سوم تعیین شدند که در تاریخ 16 مهر ماه این کلاس‌های آموزشی در سطح شهرستان‌های مختلف برگزار شد.
مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال بحث جذب نیرو توسط سامانه S90 انجام شده است که در استان ما 2 هزار و 930 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 993 نفر برای این کلاس‌ها گزینش شدند.
مومنی ادامه داد: برای انجام این سرشماری در استان ما نیاز به 879 نیروی اجرایی داریم که ما 10 درصد بیش از نیاز استان نیز جذب کرده‌ایم.
وی افزود: از تعداد 993 نفر نیروی جذب شده 442 نفر از میان بانوان و 551 نفر از میان مردان گزینش شده‌اند که برای جذب این نیروها بسیج سازندگی نیز همکاری تنگاتنگی با این مجموعه داشته است.
مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: برای انجام این سرشماری در استان یک‌هزار و 244 نیروی فنی و اجرایی داریم که 930 نفر کادر فنی و 314 نفر نیز کادر اجرایی هستند.
مومنی از به‌هنگام‌سازی نقشه‌های مناطق مختلف توسط این مجموعه خبر داد و افزود: کلیه تمهیدات لازم برای انجام هرچه بهتر این سرشماری در استان صورت گرفته است.
وی از تشکیل کلیه ستادهای مربوط به این سرشماری در استان خبر داد و گفت: همچنین کار تجهیز این ستادها در استان نیز انجام شده است و خودروی مورد نیاز برای انجام کار نیز تامین شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول