اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 16 سال؛

تنیس قم نفرات برتر خود را شناخت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از معرفی برترین تنیس‌بازان قم در پایان رقابت تنیسورهای رده سنی زیر 16 سال خبر داد.

تنیس قم نفرات برتر خود را شناخت
سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: مسابقات تنیس انتخابی استان قم به ‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد و دوشنبه شب در حالی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که در آن تنیس ‌بازان رده سنی زیر 16 سال برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور با یکدیگر پیکار کردند.
وی تصریح کرد: تنیس قم این روزها بسیار پر کار است زیرا از یک سو اعزام‌های مختلفی به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور داریم و همچنین مسابقات قهرمانی استان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود تا چهره نفرات برتر شناخته شوند.
دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی زیر 16 سال تنیس قم با استقبال بسیار خوب تنیس‌بازان این رده سنی به انجام رسید و طی آن مدعیان در تلاش برای کسب عناوین برتر در تنیس قهرمانی قم رقابتی نزدیک و جذاب را برگزار کردند.  
وی اضافه کرد: این پیکارها با شرکت تنیس‌بازان مدعی با شور و هیجانی خاصی برگزار شد و در پایان رقابت‌های جذاب و نزدیک، در نهایت سه نفر عناوین برتر مسابقات تنیس قهرمانی قم را از آن خود کردند.
خاتمی بیان کرد: مسابقات قهرمانی تنیس زیر 16 سال استان قم همانند تمام فعالیت‌های تنیس قم با شرکت تنیس‌‌‌بازان مدعی در زمین‌های تنیس مجموعه بزرگ ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم به انجام رسید.
وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات که به صورت انفرادی به انجام رسید، علی حاتمی با شکست تمام حریفان خود در نهایت موفق به کسب جایگاه نخست رقابت‌ها شد و بالاتر از سایر تنیس‌بازان دیگر حاضر در پیکارهای قهرمانی زیر 16 سال قم عنوان قهرمانی را به دست آورد.
دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: بعد از علی حاتمی قهرمان این دوره از مسابقات، این علی موسوی از دیگر چهره‌های آینده‌دار تنیس قم بود که موفق شد عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی را کسب کند.
خاتمی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی رده سنی زیر 16 سال تنیس قم در حالی نفرات برتر خود را شناخت که دو تنیسور قمی برای شرکت در مسابقات تنیس قهرمانی کشور رده سنی زیر 16 سال اوایل آبان ماه عازم محل برگزاری این مسابقات خواهند شد.
دبیر هیئت تنیس استان قم در پایان به برنامه در پیش روی بانوان تنیس باز و حضور آنها در مسابقات قهرمانی تنیس بانوان کشور اشاره و اظهار کرد: مسابقات تنیس قهرمانی بانوان کشور در رده سنی 16 و 18 سال، با شرکت چهره‌های مدعی این رشته از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول