اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان:

سرپرست موقت هیئت تنیس روی میز اصفهان هستم

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تا زمانی که فدراسیون سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان را معرفی نکند، مسئولیت سرپرستی هیئت را بر عهده دارم.

سرپرست موقت هیئت تنیس روی میز اصفهان هستم
افشین ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال در روند رو به رشد فعالیت‌های ورزشی هیئت تنیس روی میز این تصمیم اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: با معرفی سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان، وی زمینه را برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فراهم می‌کند.
معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به در پیش بودن برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیئت ورزشی اشاره کرد و افزود: زمان برگزاری چند مجمع انتخاباتی به فدراسیون‌های مربوطه اعلام شده تا زمان قطعی به تربیت‌بدنی استان اعلام شود.
به گزارش فارس، پیش از این فرشته سموعی ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را بر عهده داشت اما بعد از بازداشت وی در جایگاه قائم مقام باشگاه ذوب آهن، این هیئت بدون سرپرست اداره می‌شد.
سموعی دو سال قبل در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد، اما دوره چهار ساله ریاست وی در هیئت به پایان نرسید.
هنوز فدراسیون تنیس روی میز نظر نهایی خود را در باره وضعیت سموعی اعلام نکرده و بعد از اعلام نظر فدراسیون در مورد آینده هیئت تصمیم‌گیری می‌شود، سموعی همچنین سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز بانوان را نیز بر عهده داشت و فدراسیون هنوز تکلیف ادامه فعالیت وی در این تیم را نیز مشخص نکرده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول