اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلوگاه:

نبود زیرساخت‌ها، گلوگاهی‌ها را به دکل‌بندی کشانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گلوگاه گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم برای اشتغال در شهرستان گلوگاه، جوانان این شهرستان به دکل‌بندی روی می‌آورند که این اشتغال مشکلاتی را برای آنها ایجاد می‌کند.

نبود زیرساخت‌ها، گلوگاهی‌ها را به دکل‌بندی کشانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سمیع الله مظفری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه که در دفتر نماینده ولی فقیه در مرکز مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه گلوگاه شرقی‌ترین شهرستان مازندران است، گفت: اشتغال بیشتر افراد گلوگاهی دامپروری و کشاورزی است.
وی با بیان اینکه شهرستان گلوگاه به شهر دکل‌بندان معروف است، تصریح کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌ها برای اشتغال جوانان گلوگاهی برای دکل‌بندی به عراق و حتی افغانستان می‌روند.
فرماندار گلوگاه با اعلام اینکه بیش از 100 نفر براثر دکل‌بندی در گلوگاه جان باختند، خاطرنشان کرد: عدد افرادی که بر اثر دکل‌بندی جان خود را از دست دادند به عدد شهدای این شهرستان رسیده است.
مظفری با بیان اینکه با راه‌اندازی ناحیه صنعتی در گلوگاه امکانات توسعه این شهرستان نیز در حال فراهم شدن است، گفت: از سال 84 که گلوگاه به عنوان شهرستان معرفی شد، ادارات نیز یکی پس از دیگری استقرار یافت که این مسئله زمینه توسعه شهرستان را فراهم کرده است.
امام جمعه گلوگاه نیز در این جلسه بیان داشت: شهرستان گلوگاه برای احداث مصلای نماز جمعه با مشکلاتی مواجه است.
حجت‌الاسلام حسین رستمی شاهرودی با اشاره به اینکه زمین برای احداث مصلای نماز جمعه توسط یک خیر به مساحت 5 هزار متر مربع اهدا شد، تصریح کرد: تاکنون حدود یک میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده، اما تکمیل این پروژه فرهنگی نیازمند همکاری همه مسئولان استانی و استاندار مازندران است.
رستمی از نماینده ولی فقیه در استان خواست با پیگیری‌هایشان امکان بهره‌برداری فاز اول این مصلی را فراهم کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول