اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب خبر داد:

کشف 2.2 تن مواد مخدر در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب از کشف 2 هزار و 200 کیلوگرم در این شهرستان خبر داد.

کشف 2.2 تن مواد مخدر در بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب عیسی هاتفی صبح امروز در آیین تودیع خود با اشاره به گوشه‌ای از عملکرد این نیرو در چهار سال گذشته اظهار داشت: در طی این مدت بیش از 2 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به موقعیت شهرستان بناب در مسیر مواصلاتی استان‌های غربـی کشور افزود: شهرستان بناب در سال‌های اخیر در بحث کشف کالای قاچاق جزو شهرستان‌های برتر استان بوده و در طی شش ماهه نخست سال‌جاری نیز، شهرستان بناب در بحث کشف کالای قاچاق رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.
هاتفی ارزش کل کالای کشف شده طی این مدت را افزون بر 130 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس ادعای خود قاچاقچیان، شهرستان بناب ناامن‌ترین شهرستان برای آنها بوده و این مهم نیز در سایه تلاش‌های شبانه روزی پرسنل زحمتکش این نیرو به دست آمده است.
وی تصریح کرد: جرایم خشن در شهرستان بناب وجود ندارد و موفقیت‌های به دست آمده توسط نیروی انتظامی در سایه تعامل با مردم، مسئولان، روحانیت و در رأس آن امام جمعه محترم است.
 
مشکل خاص امنیتی نداریم
فرماندار بناب نیز در مراسم این شهرستان با اشاره به وضعیت سیمای بناب گفت: در شهرستان بناب مشکل خاص امنیتی نداریم.
سعید برقی افزود: اگر کشور را از لحاظ امنیتی با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، اصلاً قابل مقایسه نیست و مشارکت مردم در بحث امنیت یکی از دلایل امنیت حاکم در کشور است.
وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و استقبال کم نظیر مردم این استان از ایشان؛ آن را نشانه علاقمندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی دانست.
رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با بیان اینکه در سایه وحدت در دولت نهم و دهم شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم، گفت: در سایه هماهنگی بین نیروهای امنیتی شاهد امنیت بالا در منطقه هستیم.
وی وجود حوزه علمیه، روحانیت و در رأس آنها وجود امام جمعه با محوریت ایشان را از دلایل بالابودن امنیت در این شهرستان نام برد و از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سرهنگ هاتفی در طول خدمت در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت در 117 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول