اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

فرهنگ انقلاب اسلامی کاخ‌های استکبار را به لرزه درآورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: پایداری، مقاومت و صبر ملت ایران موجب شده تا فرهنگ انقلاب اسلامی در میان مردم رسوخ کرده و موجی ایجاد کند که کاخ‌های سیاه و سفید قدرت‌های استکباری را به لرزه درآورد.

فرهنگ انقلاب اسلامی کاخ‌های استکبار را به لرزه درآورد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اصحاب رسانه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه اظهار داشت: این سفر در موقعیت زمانی و شرایط ویژه دنیا انجام شده، علاوه بر اینکه موقعیت جغرافیایی کرمانشاه نیز ویژه است.
وی بیان کرد: کرمانشاه به لحاظ استراتژیک در موقعیت ویژه‌ای است و مسائل متعددی از جمله نقطه مرزی و همجواری با کشورهایی با حضور قدرت‌های استکباری روبه‌رو است.
سعیدی افزود: این سفر از جنبه‌ها امنیتی حائز اهمیت است و باید از دریچه‌های مختلف بررسی شود.
وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: انتظار این است که اصحاب رسانه حق مطلب را در این زمینه ادا و تحلیل‌های مناسبی از این موضوع ارائه کنند.
سعیدی خاطرنشان کرد: دشمن در راستای تغییر روش تهدیدهای خود از دو معبر دین و فرهنگ وارد شده و تلاش می‌کند.
وی بیان داشت: پایداری، مقاومت و صبر ملت ایران موجب شده تا فرهنگ انقلاب اسلامی در میان مردم رسوخ کرده و موجی ایجاد کند که کاخ‌های سیاه و سفید قدرت‌های استکباری را لرزه درآورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به ضرورت پردازش اصحاب رسانه و مطبوعات از این منظر گفت: سیاه‌نمایی‌هایی که گاهی در برخی از مطبوعات مشاهده می‌شود، باید تبیین شود.
سعیدی اظهار داشت: مطمئنا کشوری که با همه تهدیدها و ابرقدرت‌ها می‌جنگد و مقابله می‌کند، مشکلات ناخواسته‌ای نیز پیش‌رو دارد.
وی افزود: اداره ارشاد در حد خود با این موارد برخورد می‌کند، اما اهالی رسانه باید رسالت تاریخی خود را به جای آورند.
اکبر بهاروند مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان کرمان نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: خروجی شورا با بیش از سه دهه فعالیت مؤثر و همواره حماسه‌ساز بوده است.
وی افزود: تأثیرگذاری این نهاد از صدا و سیما کمتر نیست لذا اعضا باید در بحث تخصصی کردن نیروها اقدام جدی داشته باشند.
بهاروند بیان کرد: راه‌اندازی سایت کاملا ویژه برای ثبت مستندات و مطالب از فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه نیز یکی از ضروریات است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول