اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم استقبال از نماینده مقام معظم رهبری در روانسر

‌ ماموستا ‌غفوری:سفر رهبری نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه را خاموش کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان روانسر در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در سالن بصیرت روانسر گفت: ‌سفر مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را خاموش کرد‌.

‌ ماموستا ‌غفوری:سفر رهبری نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه را خاموش کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا عبدالله غفوری در مراسم استقبال باشکوه مردم این شهر از نماینده رهبری‌، با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم از مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه اظهار داشت: این استقبال ثابت کرد که مردم به آرمان‌های اسلامی، انقلابی و توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری و حضرت امام (‌ره‌) وفادارند. 
وی با اشاره به بیداری نهضت اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا خاطرنشان کرد: این نهضت‌ها در سایه انقلاب اسلامی ایران و رهنمودهای مبارک مقام معظم رهبری حاصل شده است.
امام جمعه روانسر با اشاره به بصیرت مقام معظم رهبری به پیروی از فرامین ایشان تاکید کرد و این سفر را نمایش باشکوه اسلام و انقلاب اسلامی دانست.
ماموستا غفوری با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اسلام گفت: مسلمانان با هم برادر و برابرند و نباید اجازه دهند دشمن در میان آنها رخنه کند.
وی با تاکید بر توجه دشمنان اسلام بر مسئله تفرقه گفت: با سفر مقام معظم رهبری بسیاری از نقشه‌های دشمنان اسلام خاموش شد. 
ماموستا غفوری با تاکید بر یادآوری دوران قبل از انقلاب و محرومیت در منطقه افزود: خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است و باید مشکلات را نیز برطرف کنیم. 
وی با اشاره به مشکلات مردم این شهر به ویژه در مسئله بهداشت و درمان اظهار داشت: مشکلات مردم حل نشده است و شهرستان روانسر از نبود بیمارستان رنج می‌برد. 
ماموستا غفوری همچنین به مشکلات مربوط به مدرسه علوم دینی اهل تسنن شافعی اشاره کرد و تلاش برای بهبود آن را مایه وحدت، برابری و نزدیکی دانست.
امام جمعه روانسر با اشاره به اهمیت مدرسه علوم دینی امام شافعی ادامه داد: این مدرسه می‌تواند در تربیت جوانان متدین مفید و موثر باشد و از کجروی آنان در مواجه با ‌تکفیری‌ها و سلفی‌ها‌ ممانعت کند.
ماموستا غفوری با اشاره به روز تاریخی 25 مهر این روز را روز سرنوشت‌ساز برای خطه اورامانات برشمرد و ضمن قدردانی از استقبال مردم این شهر در روز 20 مهر بر حضور مجدد و انقلابی آنها در شهر پاوه تاکید کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول