اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

36 واحد صنفی در اسدآباد تداخل صنفی دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: تعداد 36 واحد صنفی در سطح شهرستان اسدآباد تداخل صنفی دارند.

36 واحد صنفی در اسدآباد تداخل صنفی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزاد‌بخت دوشنبه شب در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تداخل صنفی در سطح شهرستان موجب معضلاتی شده است، اظهار کرد: اداره بازرگانی باید نظارت مستمر و جدی در این زمینه به این مسئله داشته باشد و با وجود مدیر جدید این اداره نباید بی‌رمقی سال گذشته ادامه یابد.
وی با تأکید بر اینکه باید مردم را در زمینه‌های مختلف توجیه و آموزش دهیم، با اشاره به عرضه و مصرف غیرقانونی  قلیان در اماکن عمومی افزود: وجود این قلیان‌ها از معضلاتی است که جوانان را به راه اعتیاد می‌کشاند که باید با دادن آخرین اخطار این مشکل را حل کنیم و در این باره با کسی تعارف نداریم.
آزادبخت اضافه کرد: برای تشویق جوانان به باورهای دینی و دوری از مسائل اعتیاد باید جایگاه ورزش را تقویت کنیم که سال گذشته یک میلیارد و 975 میلیون تومان از بودجه‌های عمرانی به این امر اختصاص داده شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اسدآباد هم با بیان اینکه پارسال 85 مورد بازرسی در سطح اماکن عمومی برای عرضه قلیان انجام شده است، گفت: از این تعداد 14 مورد به مراجع قضایی معرفی و چهار مورد پلمب شده‌اند که از ‌سال گذشته تا شش ماه نخست امسال 59 عدد قلیان هم جمع‌آوری شده است.
محمد کریمی افزود: هم اکنون 10 مورد مرکز عرضه قلیان درسطح شهرستان وجود دارد که متأسفانه به جز تنباکو در قلیان‌ها مواد دیگری هم استفاده می‌شود.
وی در ادامه با تشکر از خبرنگار فارس به دلیل مطرح کردن مشکلات سطح شهر در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: برای حل هر مشکل بهداشتی که سلامت مردم را به مخاطره بیندازد به صورت قانونی و اداری اقدام می‌کنیم.
مدیر آب و فاضلاب شهری اسدآباد نیز از پیشرفت 74 درصدی شبکه فاضلاب شهرستان خبر داد و گفت: از 96 کیلومتر شبکه فاضلاب شهرستان تاکنون 75 درصد انجام شده است.
رضا رئوفی با بیان اینکه یک هزار و 500 انشعاب فعال داریم که وارد مرحله بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون 10 اداره برای خرید انشعاب اقدام کرده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول