اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان خبر داد:

کشف 317 کیلو مواد مخدر در غرب هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف 317 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان طی شش ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

کشف 317 کیلو مواد مخدر در غرب هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، فرهنگ نورالهی عصر دوشنبه در نشست تشریح عملکرد و اقدامات انتظامی در مدت شش ماه نخست سال جاری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام فعالیت‌های شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های مختلف پلیسی موفق شدند جمعا 317 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، کراک و تریاک کشف و ضبط کنند.
وی افزود‌: ماموران خدوم و پرتلاش انتظامی شهرستان در نیمه نخست سال جاری 370 هزار و 340 نخ انواع سیگار و یک‌هزار و 400 پاکت تنباکو قاچاق، 13 قبضه اسلحه جنگی و شکاری، 18 هزار و 640 کیلو برنج و ۷ هزار و 400 کیلو گردو قاچاق، 285 دستگاه تجهیزات ماهواره، یک‌هزار و 500 قلم لوازم و تجهیزات خانگی و یک‌هزار و 600 1670 حلقه سی‌دی و محصولات ضد فرهنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی پارسیان دیگر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سطح استان را دستگیری 233 نفر متهم و کشف یک‌هزار و 990 ثوب انواع البسه و پوشاک و 7 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق و 88 بطر قوطی و مشروبات الکلی خارجی عنوان کرد.
شهرستان پارسیان غربی‌ترین شهرستان هرمزگان و در همسایگی منطقه ویژه پارس جنوبی در بوشهر و جنوب استان فارس قرار دارد.
این شهرستان و به ویژه بنادری همانند جوادالائمه در‌ آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
همچنین موقعیت ویژه این شهرستان در محورهای مواصلاتی بین استانی نیز در نوع خود حائز اهمیت است که از این رو قاچاقچیان به عبور از محورهای این شهرستان مبادرت می‌ورزند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول