اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

د6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

تعطیلی 3 کارخانه به علت تولید کالای غیربهداشتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از تعطیلی 3 کارخانه به علت تولید غیربهداشتی کالا خبر داد.

تعطیلی 3 کارخانه به علت تولید کالای غیربهداشتی
مهدی ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از محکومیت چند شرکت حمل و نقل مسافربری خبر داد و اظهار کرد: این شرکت‌ها به اتهام گران‌فروشی محکوم شدند.
وی تعطیلی سه کارخانه به علت تولید غیر بهداشتی کالا به مدت یک ماه، ضبط و معدومیت ده‌ها هزار کیلو کالا و مواد غذایی غیر بهداشتی، نصب 200 فقره پارچه به سر درب واحدهای صنفی را از جمله اقدامات این اداره‌ کل در شش ماه نخست امسال خواند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم یکی دیگر از پرونده‌های مورد رسیدگی توسط اداره‌ کل تعزیرات حکومتی را پرونده قاچاق 11 کیلو زیورآلات ذکر و عنوان کرد: زیورآلات ساخت شده از طلا ضبط و علاوه بر آن متهم به پرداخت 7 میلیارد ریال جزای نقدی به حق دولت محکوم شد.
ریاضی کشف یک میلیون لیتر گازوئیل را از یک شرکت تولیدی از جمله پرونده‌های در حال رسیدگی سال جاری دانست.
وی با اشاره به اینکه اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قم در زمینه رسیدگی به تخلفات رتبه نخست برتر را در کشور دارا است، عنوان کرد: به واحدهای صنفی توصیه می‌شود که هنگام خرید کالاهای خارجی از عمده‌فروشان فاکتور معتبر دریافت کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم ادامه داد: در صورت عدم ارائه فاکتور معتبر خرید کالا خارجی، واحدهای صنفی به اتهام تهیه و توزیع کالای قاچاق علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزا نقدی به حق دولت نیز محکوم خواهند شد.
شهروندان می‌توانند تخلفات کم‌فروشی، گران‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره تلفن 124 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول