اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی گناباد خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدمات بهداشتی گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد گفت: عملیات اجرایی سه پروژه مجتمع خدمات بهداشتی بین راهی در مبادی ورودی شهر گناباد و کاخک آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع خدمات بهداشتی گناباد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، امان‌الله نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گناباد به عنوان دروازه خراسان رضوی طریق الرضا(ع) محسوب و در طول سال مسافران و زائران زیادی از مبادی ورودی این شهرستان به مشهد مقدس عزیمت می‌نمایند و وجود ضرورت مجتمع‌های بین راهی در این منطقه عملیات اجرایی سه پروژه مجتمع خدمات بهداشتی بین راهی در مبادی ورودی شهر گناباد و کاخک آغاز شد.
وی ادامه داد: از ابتدای سال 86 پروژه ساخت مجتمع‌های خدماتی بهداشتی بین راهی در شهرستان گناباد آغاز شده که تاکنون دو مجتمع خدماتی پارک شش هکتاری بیدخت و امام رضا(ع) به بهره‌برداری رسیده و مجتمع‌های بین راهی سنگ سبز، کلاته نو، نجم آباد، مرقد، علامه بهلول گنابادی و بیدخت در مراحل پایانی اجرایی خود است که امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول