اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر حفاظت خاک و آبخیزداری کشور خبر داد:

اجرای ۱۰ طرح ملی آبخیزداری در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر حفاظت خاک و کنترل فرسایش سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: 10 طرح ملی آبخیزداری در کشور با ردیف‏های اعتباری مختلف در دست اجراست.

اجرای ۱۰ طرح ملی آبخیزداری در کشور
سیدعلیرضا بنی‏هاشمی امروز در حاشیه بازدید از طرح‏های آبخیزداری شهرستان دامغان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: با ارزیابی‏های انجام شده کارهای خوب و موثری در اجرای طرح‏های آبخیزداری در شهرستان دامغان صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: این شهرستان توانسته در زمینه کنترل سیلاب، حفاظت خاک و کنترل رسوب‏های ورودی به مخزن سد خاکی شهید سیدحسن شاهچراغی اقدامات خوبی انجام دهد و این اقدامات قابل تقدیر است.
بنی‏هاشمی افزود: استان سمنان با داشتن طرح‏های خوب آبخیزداری به ویژه طرح‏های آبخیزداری در شهرستان‏های دامغان، سمنان، مهدی‌شهر و شاهرود موفقیت‏های خوبی را کسب کرده و به ثبت رسانده است.
مدیرکل دفتر حفاظت خاک و کنترل فرسایش سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری کشور یادآور شد: برای جبران خسارات خشکسالی در حوزه‏های آبخیزداری استان سمنان، اعتباراتی از سوی دولت به استان اختصاص پیدا کرد و با تخصیص این اعتبارات می‏توانیم در تامین جبران خسارات وارده به بحث خشکسالی در حوزه‏های آبخیزداری این استان کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 10 طرح ملی آبخیزداری در کشور با ردیف‏های اعتباری مختلف در دست اجراست.
بنی‏هاشمی گفت: مهم‏ترین حوزه‏های آبخیزداری در کشور حوزه آبخیزداری سفیدرود، کرخه، کارون و حوزه کویری بوده که استان سمنان نیز از جمله این حوزه‏هاست. 
مدیرکل دفتر حفاظت خاک و کنترل فرسایش سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری کشور را در جریان سفر به شهرستان دامغان و بازدید از طرح‏های آبخیزداری این شهرستان، معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان و جمعی از کارشناسان همراهی می‏کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول