اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تأکید کرد:

گسترش وحدت‌ با سفر ولایت به کرمانشاه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفر پر خیر و برکت ولی امر مسلمین به استان کرمانشاه گسترش و تعمیق وحدت در جامعه ایرانی است.

گسترش وحدت‌ با سفر ولایت به کرمانشاه
حجت‌الاسلام حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با تحریک عوامل ضد انقلاب در نقاط حساس کشور به ویژه مناطق مرزی تلاش دارند تا میان جامعه ایرانی تفرقه و چند دستگی ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: انتشار اخبار غیر واقعی درباره اقلیت‌های قومی و مذهبی در ایران و تحریک قومیت‌ها مختلف برای انجام رفتارهای غیر قانونی با هدف آسیب رساندن به وحدت کشورمان، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در جنگ نرم است.
این مسئول ادامه داد: به فضل الهی مردم و رهبری هوشیار بوده و اجازه ندادند ضد انقلاب داخلی و خارجی به اهداف شوم خود دست یابند، چرا که در برابر هر توطئه‌ای آنها متحد‌تر شدند. 
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دسیسه‌های استکبار جهانی با سردمداری رسانه‌های غربی علیه ملت ایران گفت: آنها سال‌ها است که با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری تلاش دارند مردم ایران را در برابر سران حاکمیت به ویژه رهبری عظیم‌الشان انقلاب قرار دهند.
وی تاکید کرد: این در حالی است که ملت ایران در ادوار مختلف و با حضور در میدان اداره کشور، به این توطئه‌ها پاسخ داده و حضور گسترده مردم در مراسم ملی و مذهبی از جمله 22 بهمن و نهم دی 88 این نظر را اثابت می‌کند.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به استقبال بی نظیر مردم کرمانشاه از رهبری معظم انقلاب در سفر به این استان یاد کرد و گفت: وقتی مردم اینگونه برای دیدار با ولایت از خود شور و اشتیاق نشان می‌دهند، در حقیقت پیام‌ مهمی برای غربی‌ها مخابره شده است.
نوروزی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام مردم به دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی این بود که ما برای حمایت از ولایت هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستیم.
وی ادامه داد: همچنین حضور گسترده مردم استان کرمانشاه این پیام را برای سران کشورهای استکباری داشت که توطئه‌های آنها طی سه دهه عمر انقلاب هیچ سود و فایده‌ای نداشته است.
نوروزی تاکید کرد: گسترش وحدت در جامعه ایران با توجه به حضور برادران و خواهران مذاهب و قومیت‌های مختلف در استان کرمانشاه مهم‌ترین دستاورد سفر معظم له به این استان بوده است. 
وی در پایان با اشاره به استقبال کم نظیر مردم استان کرمانشاه از رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، از چهره‌ و فعالان عرصه سیاست و حتی برخی از مسئولان خواست تا ولایت‌مداری و حرکت در مسیر ولی امر مسلمین را از مردم بیاموزند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول