اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

سرمایه بزرگ ولایت این انقلاب را مصون کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: سرمایه بزرگ ولایت در کشورمان این نظام را از بلاها و گرفتاری‌های مختلف در امان نگه داشته و مصون کرده است.

سرمایه بزرگ ولایت این انقلاب را مصون کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه هماهنگی نصب یادمان شهدای روحانی در کوثر اظهار داشت: کشور ما از دیرباز عشق و ارادت خود را به علما، روحانیان، مراجع و نظام ولایت نشان داده و با تبعیت از آنها توانسته است راه خود را به درستی طی کند.
وی با بیان این‌که امروز نیز انقلاب اسلامی ما به برکت نظام ولایت و رهبری شایسته امام خامنه‌ای راه ترقی و توسعه را به همراه اعتلا طی کند، تصریح کرد: بصیرتی که رهبر معظم انقلاب به روی ملت ما گشوده است و آنها را در برابر مشکلات مختلف بصیر، آگاه و روشن‌بین هدایت کرده است، سبب شده تا این انقلاب در اوج افتخار و عظمت قرار گیرد و بتواند راه اعتلا را به سرعت بپیماید.
رئیس‌ساداتی با یادآوری این‌که ایثارگری و شهادت نه یک جریان و یک مفهوم برای یک دوره خاص بلکه فرهنگی عاشورایی است، خاطر نشان کرد: آن چه از دل قیام سیدالشهدا متولد شده است در همه عصرها ضامن بقا، پیشرفت، امنیت و آبادانی کشور بوده است.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: در جنگ تحمیلی فقط معیارهای الهی حاکم بوده است و رزمندگان ما کمتر با مادیات معامله می‌کردند چرا که اگر بر سر مادیات معامله‌ای می‌شد امروز حماسه‌ای ماندگار به یادگار نمی‌ماند.
وی ادامه داد: شهادت‌طلبی فرزندان این سرزمین قابل قیاس با هیچ ارزش مادی و زمینی نیست در حالی که عده‌ای سعی می‌کنند امروز واقعیت‌های جنگ و دوران دفاع مقدس ما را وارونه نشان دهند.
به گزارش فارس، فرماندار کوثر وظیفه همگان را در هدایت نسل سوم و چهارم انقلاب به راه صحیح و آرمانی سنگین و خطیر توصیف کرد و گفت:‌ ما وظیفه داریم نسلی که دوران جنگ را درک نکردند بیشتر با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم و نگذاریم اهداف بلند و متعالی انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.
وی تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای روحانی را کاری مهم و اساسی توصیف کرد و افزود: شهدای روحانی ما در رسیدن به مقام شهادت و هدایتگری ارج و قربی بیشتر دارند چرا که آنها زمینه بسیاری از هدایت‌گری‌ها را در اوایل انقلاب فراهم کردند.
رئیس‌ساداتی رسیدگی به مشکلات ایثارگران را نیز یک تکلیف حقیقی برشمرد و اظهار داشت: اغلب خانواده‌های ایثارگران دغدغه مسکن و اشتغال و درمان دارند که این شایسته مجاهدت و ایثارگری آنها نیست که بخواهیم با این کمبودها زمینه مشکلات و برخی نارسایی‌ها را برای آنها فراهم کنیم.
فرماندار کوثر در پایان سخنان خود تصریح کرد: ضرورت دارد در برگزاری یادواره شهدای روحانی و همچنین نصب تندیس برای آنها به گونه‌ای رفتار کنیم تا شأن و جایگاه روحانیت حفظ شود.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول