اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

طنین لبیک یا خامنه‌ای دراورامانات/ قلب‌ پاوه‌ به عشق ولایت می‌تپد

خبرگزاری فارس: صدای تپش قلب‌ مردم پاوه که بی‌تاب دیدار رهبر امت هستند‌ به گوش می‌رسد و جایگاه سخنرانی ایشان دیگر جایی برای این همه جمعیت مشتاق ندارد.

طنین لبیک یا خامنه‌ای دراورامانات/ قلب‌ پاوه‌ به عشق ولایت می‌تپد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خیل جمعیت مشتاق دیدار مقام معظم رهبری در خیابان‌های پاوه با شور و هیجان وصف‌ناشدنی درحال رفتن به محل سخنرانی رهبر انقلاب هستند، اما دیگر جایی برای نشستن و حتی ایستادن نیست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در پنجمین روز از سفرشان به استان کرمانشاه تا ساعاتی دیگر در جمع مردم شهر شهید‌پرور پاوه حضور می‌یابند.
نماینده دور دوم شورای اسلامی پاوه که جانباز است‌ در حالی که پسر جوانش با ولیچر او را حرکت می‌دهد با شادی که در چشمانش از وصال یار شوق می‌زند می‌خواهد خود را به محل سخنرانی برساند.
ویلان فتحی دختر‌بچه 5 ساله پاوه‌ای در حالی که چفیه بر سر کرده و عکس زیبایی از آقا را در دستان کوچکش گرفته است می‌گوید: خیلی خوشحالم که می‌خواهم رهبرم را ببینم.
احمد قادری پیرمرد فرتوتی که با عصا حرکت می‌کند، می‌گوید: شانی که رهبری انقلاب دارند در حد رهبری کل دنیاست.
او ادامه می‌دهد: دوست دارم به رهبرم بگویم چقدر دوستش دارم.
گروه‌های مردم دسته دسته با لباس‌های محلی کردی در حال رفتن به محل سخنرانی هستند و لحظه به لحظه بر خیل جمعیت مشتاق افزوده می‌شود.
مدینه شاهمرادی زن 40 ساله پاوه‌ای که لباس محلی بر تن داشته و با عجله می‌خواهد خود را به محل سخنرانی برساند‌، می‌گوید: خیلی خوشحالم که قرار است با آقا دیدار کنم؛ دیشب از خوشحالی و شوق دیدار رهبر انقلاب نخوابیدم. 
نیروهای تلاشگر امداد و نجات هلال احمر هم که در پاوه هستند، آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.
حسین خادم از این امدادگران به خبرنگار ما می‌گوید: مردم پاوه خیلی خوب و باصفا هستند و به رهبر خود عشق می‌ورزند؛ آنها از دیشب به  شادی مشغولند و از شوق دیدار آقا در پوست خود نمی‌گنجند و من در کمتر شهری این همه شور و شوق دیده‌ام.
وی می‌افزاید: وظیفه ماست که به مردم خدمت کنیم و رهبر معظم انقلاب هر امری داشته باشند انجام می‌دهیم اما خود ما هم به عشق رهبری و زیارت ایشان آمده‌ایم.
سروش عثمان‌زاده که 13سال دارد در حالی که سربند لبیک یا خامنه‌‌ای بر سر دارد، می‌گوید: حس خیلی خوبی دارم از دیشب با خانواده در خیابان مشغول خوشحالی و پایکوبی بودیم؛ من آقا را خیلی دوست دارم.
مردمانی از مریوان کردستان و کامیاران هم آمده‌اند، امروز پاوه نماد وحدت، عشق و میثاق امت با امام است و صدای تپش قلب مردم وفادار اورامانات به گوش می‌رسد. 
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول