اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تبریز:

کمیته‌های دهگانه 13 آبان در تبریز فعال شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تبریز گفت: کمیته‌های دهگانه 13 آبان در تبریز با محوریت برگزاری پرشور راهپیمایی روز 13 آبان فعال شده‌اند.

کمیته‌های دهگانه 13 آبان در تبریز فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر مددی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان، بر برگزاری گسترده و  پرشور راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: روز دانش‌آموز یکی از مهم‌ترین روزهای سال در نظام جمهوری اسلامی است که برگزاری پر شور برنامه‌های این روز مورد توجه بیش از پیش مسئولان قرار دارد.
معاون فرماندار تبریز گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های روز دانش‌آموز باید شاهد همراهی و هماهنگی میان بخش‌های مختلف باشد.
وی ادامه داد: باید در روز 13 آبان شاهد برگزاری مراسم پرشوری در شان و لیاقت شهرستان تبریز و استان باشیم.
مددی اظهار کرد: دشمنان در زمینه ناکام گذاشتن برنامه‌های نظام تلاش دارند و در این زمینه در راستای مقابله با جنگ نرم باید توجه خاصی داشت.
معاون فرماندار تبریز اضافه کرد: حضور یک نفر بیشتر نیز در راهپیمایی 13 آبان دارای اهمیت خاصی بوده و در ناکام گذاشتن برنامه‌ها و اهداف دشمن نقشی مهم دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه برگزاری برنامه‌های 13 آبان 10 ستاد تشکیل شده است، افزود: این ستادها در زمینه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و نیز بخش‌های مختلف فعالیت خواهد کرد.
مددی گفت: کمیته‌های دهگانه در زمینه انجام تمهیدات لازم و چهره دانش‌آموزی بخشیدن به این راهپیمایی تلاش کنند.
معاون فرماندار تبریز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله شهید قاضی طباطبایی افزود: در این روز برنامه‌های بزرگداشت در تبریز برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت نخستین شهید محراب به صورت مرکزی 10 آبان در تبریز برگزار می‌شود.
فرهاد شهیدی‌فر از مسئولان صداو سیمای مرکز تبریز  نیز در این جلسه از آمادگی صداو سیمای آذربایجان‌شرقی برای برگزاری پرشور برنامه‌های 13 آبان خبر داد.
وی ادامه داد: پخش تیزر، برنامه‌های خاص و نیز پوشش خبری در این راهپیمایی مورد توجه است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول