اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد:

افتتاح سالن ورزشی جهان پهلوان توکلی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از افتتاح رسمی سالن ورزشی جهان پهلوان حسین توکلی در هفته تربیت بدنی خبر داد.

افتتاح سالن ورزشی جهان پهلوان توکلی در محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، اسماعیل پهلوان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مناسب برای رشد استعدادهای ورزش شهرستان بیان داشت: قهرمانان بزرگی همچون حسین توکلی، اباذر اسلامی، روح الله حق شناس و سعید زروکیان در رشته‌های مختلف ورزشی از این شهر به ورزش کشور و جهان معرفی شدند ولی به شایستگی از آنها تقدیر، حمایت و پشتیبانی نشد.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و همکاری خوب رؤسای هیئت‌های ورزشی درصدد هستیم تا استعدادهای نهفته ورزش محمودآباد را شناسایی کرده و برای رشد و شکوفایی آنها گام اساسی برداریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد درباره استفاده نکردن بهینه از قهرمانان ملی اظهار داشت: ورزشکارانی همچون توکلی از افتخارات کشور، استان و شهرستان هستند ولی تاکنون نتوانستیم بهینه از آنان استفاده کنیم در حالی خود این قهرمانان آماده ارائه تجربیات به ورزشکاران در حال رشد و جوان شهرستان هستند و باید این فرصت را غنیمت بشماریم و برای اعتلای ورزش شهرستان همت کنیم.
پهلوان همچنین از افتتاح رسمی سالن ورزشی چندمنظوره که به نام جهان پهلوان حسین توکلی نامگذاری شده خبر داد و تصریح کرد: سالن مذکور نواقصی داشت که با تعامل و اخذ تدابیری این نواقص را تا حدودی برطرف کردیم.
وی افزود: سالن جهان پهلوان حسین توکلی در هفته تربیت بدنی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به طور رسمی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
پهلوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از پروژه احداث استخر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد و اضافه کرد: در دور سوم سفر هیئت دولت به مازندران در بحث اعتبارت ورزشی درخواست سالن استخر برای شهرستان کردیم که با مصوب شدن اعتبار آن و اعطای زمین با کاربری ورزشی استخر مذکور در سرخرود احداث می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان از همه مدیران دستگاه‌های و ادارات شهرستان خواست تا مقوله ورزش شهرستان را جدی گرفته و برای اعتلای ورزش این شهر با اداره ورزش همکاری کنند.
انتهای پیام/ص20
  
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول