اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرمی:

اعتبار دولتی شهرداران مناطق سردسیر زودتر اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری گرمی گفت:‌ اگر قرار است اعتبار دولتی به شهرداری‌ها اختصاص یابد بهتر است این اعتبارات در نیمه اول سال و در فصل کار و عمرانی و آبادانی تخصیص یابد.

اعتبار دولتی شهرداران مناطق سردسیر زودتر اختصاص یابد
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جابر صدیقی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات عمران شهری در گرمی اظهار داشت: ما در سمینار اخیر شهرداران با استاندار و دیگر مسئولان اعلام کردم تا اعتبارات دولتی و همچنین اعتبار در نظر گرفته شده سفر چهارم رئیس جمهور به شهرداری‌ها باید به سرعت پیگیری و بر اساس شاخص‌های جمعیتی و یا توسعه‌یافتگی و یا نیافتگی مناطق توزیع شود.
وی ادامه داد:‌ ما معتقدیم شهرداری گرمی از برخی مشکلات و نارسایی‌ها به ویژه در تکمیل پروژه‌های همچو.ن بازگشایی چهارراه رنج می‌برد که امیدواریم به سرعت این اعتبارات جذب و در پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری سرمایه‌گذاری شود.
این مسئول با بیان این که اعتبارات شهرداری گرمی که بیشتر متکی بر درآمدهای مردمی و از محل پروانه ساخت و سازهاست جوابگوی مطالبات نیست و ضرورت دارد نیازمندی‌ها در این زمینه به طور کامل برآورد شده و بخشی از آنها از سوی مسئولان استانی تامین شود.
صدیقی فصل کاری را در مناطق سردسیر و کوهستانی همچون گرمی محدود و مربوط به پنج یا 6 ماه اعلام کرد و افزود: از تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات مصوب و سپری شدن فصل کاری مشکلاتی است که ما را در انجام خدمات مناسب دچار مشکلات و تنگناهایی کرده است.
وی تخریب آسفالت در خیابان‌ها و کوچه‌ها را از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب و فاضلاب و شرکت گاز بسیار وسیع و گاه غیر‌مسئولانه توصیف کرد و گفت: اگر چه این شرکت‌ها هزینه تخریب و بازسازی را باید به حساب شهرداری‌ها واریز کنند اما به دلیل دیر پرداخت شدن این مبالغ در برخی از ایام امکان ترمیم  و مرمت این حفاری‌ها وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست شهرداری گرمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:‌ شرکت‌های خدمات‌رسان باید به پیمانکاران ابلاغ  کرده و آنها را ملزم کنند تا در کمترین فاصله زمانی زیرسازی‌های مربوط به مرمت و بهسازی آسفالت تخریب شده را انجام دهند تا شهرداری نیز بتواند به تعهد و وعده‌های خود عمل کند.
صدیقی همچنین به کم بودن نیروی انسانی کارشناس و با تحصیلات عالیه در شهرداری اشاره و تصریح کرد: ‌بلاتکلیف بودن برخی از کارکنان با سابقه و ناتوانی در پرداخت حق بیمه کارگران و کارکنان مشکلاتی را به وجود آورده است که امیدواریم با حمایت و پیگیری‌های لازم و همراهی خوب اداره کل تامین اجتماعی استان ما بتوانیم به صورت قسطی معوقه هزینه بیمه کارگران و کارکنان را پرداخت کنیم.
وی گفت: با توجه به ارائه مفصل در این زمینه به استاندار اردبیل و قول مساعد در توجه به شهرداری های کم درآمد امیدواریم در برطرف شدن برخی از مشکلات شهرداری گرمی گام‌های بلندی را در مسیر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بردارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول