اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای علمی خواهران مبلغ صورت می‌گیرد؛

اجرای چهارمین دوره طرح آموزش مبلغان سنتی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره طرح آموزش مبلغان سنتی به منظور ارتقای علمی و عدم ورود بدعت‌ها و انحرافات در دین در واحد خواهران سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

اجرای چهارمین دوره طرح آموزش مبلغان سنتی در محمودآباد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان محمودآباد بیان داشت: چهارمین دوره طرح آموزش مبلغان سنتی خواهر در آینده‌ای نزدیک در واحد خواهران این اداره برگزار می‌شود.  
حجت‌الاسلام رضا ذاکری تصریح کرد: در این طرح مبلغان فعال در سطح روستاها و محلات که سطح سواد بالایی ندارند آموزش‌های لازم را خواهند دید و از کلاس‌های متنوعی بهره‌مند می‌شوند.
ذاکری افزود: این کلاس‌ها در قالب آموزش مهارت‌های مختلف در هر ماه یک بار با موضوع‌هایی همچون انحرافات و عرفان‌های نوظهور، جنگ‌های نرم، مهدویت، بنیان خانواده، مدیریت زن در خانواده، حجاب و عفاف و با معرفی تألیفات، کتاب‌ها و جزوات مورد تأیید این سازمان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد همچنین از آموزش راهکارهای عملی مبلغان سنتی در رابطه با بحث ویرانگری تدریجی ماهواره‌ها در بنیان خانواده خبر داد.
وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای علمی مبلغان سنتی و عدم ورود بدعت‌ها و انحرافات در دین به اجرا در خواهد آمد، خاطرنشان کرد: با وجود استقبال بسیار خوب، واحد خواهران سازمان تبلیغات محمودآباد همچنان برای ساماندهی و شناسایی این مبلغان تلاش و پیگیری مستمری انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول