اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه:

بیش از 1000 نفر از طرح مبلغ قرآن محور بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه از بهره‌مندی بیش از هزار نفر از طرح مبلغ قرآن‌محور در راستای ارائه تبلیغ قرآنی خبر داد.

بیش از 1000 نفر از طرح مبلغ قرآن محور بهره‌مند شدند
حجت‌الاسلام محمدرضا صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های دشمنان اسلام و قرآن اظهار کرد: متاسفانه بدخواهان و عوامل متحجر وهابی خواهان این مسئله بوده‌اند که مکتب تشیع نسبت به قرآن توجه لازم را نداشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در سطح داخل و بین‌الملل فعالیت‌های درخشان قرآنی داشته و این امر بهترین جواب برای دشمنان اسلام و مسلمین بوده است.
معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه ادامه داد: جامعة المصطفی پرچمدار توسعه و ترویج قرآن و عترت در سطح بین‌الملل است و افتخار این پرچمداری نصیبت این نهاد شده است.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های قرآنی گفت: عموم طلاب و دانشجویان از ابتدا زیرپوشش آموزش‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید و سایر علوم، فنون و مهارت‌های قرآنی در رشته‌های مختلف قرار می‌گیرند.
صالح خاطرنشان کرد: برنامه‌های گسترده‌ای درباره آموزش طلاب غیرایرانی در زمینه قرآن در امور پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی وجود دارد و حتی رشته‌های ویژه قرآن و حدیث در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در داخل و خارج کشور راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه توجه به آموزش حدیث و ترویج احادیث اهل بیت(ع) هدف عمده جامعة المصطفی بوده است، بیان کرد: این نهاد تاکنون دوره‌های تربیت مربی قرآنی، تربیت مبلغ قرآن محور و تربیت مدیر دارالقرآن را برگزار کرده است.
معاون فرهنگی و تربیتی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به شرکت بیش از هزار نفر در طرح مبلغ قرآن‌محور عنوان کرد: این طرحی است که با محوریت حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود و طلاب جامعة المصطفی با روش تبلیغ بر اساس قرآن آشنا می‌شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول