اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر مطرح کرد:

برخورد قانونی با مبلغان اداری کاندیداهای مجلس نهم

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر اعلام کرد: فراهم کردن امکانات اداری، بیان خیر مقدم و ذکر نام و صحبت به نفع کاندیداهای احتمالی مجلس نهم در ادارات و حتی یادواره شهدا نقض کامل قانون و مقررات است که با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

برخورد قانونی با مبلغان اداری کاندیداهای مجلس نهم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مراقب باشند امکانات اداری در خدمت هیچ کاندیدای احتمالی قرار نگیرد.
وی با تاکید بر عدم حضور مسئولان ادارات شهرستان قائمشهر در برنامه‌های تبلیغی کاندیداها تصریح کرد: صحبت به نفع هر کاندیدایی در ادارات ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
پیرفلک تاکید کرد: یادواره‌های شهدا در اختیار کاندیداهای احتمالی قرار نگیرد و افراد مسئول و غیرمسئول حتی اجازه خیر مقدم و ذکر نام این اشخاص را در این مجالس ندارند.
فرماندار قائمشهر با اشاره به طرح ملی بزرگ و اثربخش سرشماری نفوس و مسکن سال 90 تصریح کرد: با اتمام ثبت‌نام اینترنتی و مصاحبه و جذب نیرو، کلاس های دوم آموزشی از 16 مهر در قائمشهر آغاز می شود.
این مسئول مکان استقرار ستاد و کلاس‌های آموزشی سرشماری شهرستان قائمشهر را مرکز تربیت معلم قائمشهر ذکر کرد و گفت: وسایل نقلیه دولتی شهرستان برای اجرای طرح کافی نیست و تقریباً 50 درصد نیازهای خودروی ما فراهم نشده است.
به گزارش فارس، در جلسه شورای اداری مهر 90 شهرستان قائمشهر، آقایان علی رمضانی فرمانده سپاه سوادکوه به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه قائمشهر، مجتبی طبرستانی با عنوان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان قائمشهر و مهدی خناری رئیس اداره مسکن و شهرسازی محمودآباد به عنوان رئیس جدید مسکن و شهرسازی قائمشهر معرفی شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول