اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام موسسه قرآن و نهج‌البلاغه:

برپایی مسابقه راه روشن در ترویج کتابخوانی موثر است

خبرگزاری فارس: قائم مقام موسسه قرآن و نهج‌البلاغه گفت: برگزاری مسابقه راه روشن اقدامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

برپایی مسابقه راه روشن در ترویج کتابخوانی موثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی رحمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسابقه ملی مفاهیم نهج‌البلاغه با عنوان راه روشن اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت ترویج معارف قرآن و نهج‌البلاغه به عنوان رکن و منبع عظیم بشری و آسمانی در حوزه باورها و رفتارهای جامعه تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقه در رسالت ترویج معارف قرآنی و کتابخوانی موثر بوده که این مسئله از مطالبات عمده مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.
قائم مقام موسسه قرآن و نهج‌البلاغه با اشاره به راهبرد این مسابقه گفت: تشکیل شبکه‌های مجازی فرهنگی و اجتماعی برای این مسابقه از دیگر راهبردها بوده که در نظر داریم این شبکه در کل کشور تعریف شود و اکنون بحث‌های مطالعاتی این پروژه در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: اشخاصی از سراسر کشور برای ایجاد شبکه مجازی شناسایی می‌شودن تا به اقداماتی در زمینه راه‌اندازی شبکه مجازی بپردازند.
رحمانی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی در مرحله نهایی با حضور هیئت داوران برگزار می‌شود که برپایی این مسابقه جزو خلاقیت‌های برنامه است.
وی با اشاره به تکنولوژی مورد استفاده در مسابقه مفاهیم نهج‌البلاغه گفت: سعی کردیم تکنولوژی‌های مورد نیاز را در خدمت این برنامه فرهنگی قرار داده تا به نیاز شرکت‌کننده، موسسه قرآن و نهج‌البلاغه و نمایندگی‌های آن پاسخ داده شود.
قائم مقام موسسه قرآن و نهج‌البلاغه تصریح کرد: سؤالات این مسابقه به صورت استاندارد طراحی می‌شود و تصحیح یارانه‌ای پاسخنامه شرکت‌کنندگان از دیگر امکانات به کار گرفته شده در این مسابقه است.
وی با اشاره به مخاطبان مسابقه مفاهیم نهج‌البلاغه بیان کرد: مخاطبان این مسابقه گروه‌های سنی مختلف را در برمی‌گیرد و پیشینه مسابقه نشان داده است که مسابقه راه روشن از ظرفیت اجرایی قوی برخوردار است و می‌تواند تاثیر خوبی را از خود بر جای گذارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول