اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

بهره‌برداری از بیمارستان رحیمی خرم‌آباد تحقق وعده دولت است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: بهره‌برداری از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد تحقق وعده دولت به مردم این استان است.

بهره‌برداری از بیمارستان رحیمی خرم‌آباد تحقق وعده دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، اردشیر شیخ آزادی در نخستین نشست کمیته هماهنگی بهره‌برداری از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اظهار داشت: این بیمارستان به عنوان یک مرکز مهم آموزشی درمانی و یکی از نیازهای ضروری دانشگاه در ارائه خدمات آموزشی و درمانی به مردم لرستان است و گامی بلند در راستای خدمت به محرومان است.
وی تصریح کرد: از آنجا که این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم نجیب و قدرشناس لرستان است و در آینده‌ای نزدیک، پس از تجهیز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن خواهیم بود، باید با اقدامات جهاد گونه این روند را تسریع کرده تا طعم شیرین خدمت به کام محرومان در حوزه سلامت توسط دولت مردمی و خدمتگزار چشانده شود.
وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات داخل کشور، از مسئولان تجهیز این بیمارستان خواست، تجهیزات پزشکی مورد نیاز را در صورت وجود مشابه داخل از شرکت‌های داخل کشور تأمین کنند، تا هم حمایت از تولید کننده داخل کشور صورت گیرد و هم خواست رهبر معظم تحقق یابد.
در ادامه این نشست معاونان، مدیران، مسئولان و دست اندرکاران تجهیز بیمارستان به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیماتی را در جهت هرچه سریع‌تر تجهیز کردن بیمارستان شهید رحیمی اتخاذ کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول