اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر امسال صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی کامل بیمارستان تخصصی سلمان یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس بنیادشهید استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کامل بیمارستان تخصصی سلمان یاسوج ویژه ایثارگران همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

راه‌اندازی کامل بیمارستان تخصصی سلمان یاسوج
علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: بیمارستان تخصصی اعصاب و روان ویژه ایثارگران و جانبازان یکی از برنامه‌های اصلی بنیاد شهید این استان بوده که اکنون با سرعت خوبی در حال اتمام است.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخش اورژانس، داروخانه و پزشک عمومی این بیمارستان راه‌اندازی شده که امیدواریم با تامین اعتبار لازم در دهه فجر بخش‌های پزشک تخصصی، آزمایشگاه و سونوگرافی نیز راه‌اندازی شود.
وی بیان داشت: ساخت و تکمیل این بیمارستان موجب ایجاد آرامش در جامعه ایثارگری این استان می‌شود که به همین منظور اتمام این بیمارستان و راه‌اندازی همه بخش‌های تخصصی آن در دستور کار این مدیریت است.
امیری ادامه داد: تاکنون جانبازان برای انجام امورات درمانی خود به استان‌های همجوار از جمله اصفهان می‌رفتند که این موضوع موجب برخی مشکلات برای آن‌ها می‌شد، ولی با راه‌اندازی بیمارستان دیگر در این زمینه به استان‌های دیگر وابستگی نداریم.
وی ابراز داشت: مبلغ 10 میلیارد ریال برای اتمام این بیمارستان در نظر گرفته شده که تاکنون ۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان سلمان یاسوج گفت: این بیمارستان از سطح سه کشور به درجه یک کشوری تبدیل شده که نوید ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به جامعه شریف ایثارگر خواهد بود.
امیری اضافه کرد: در حال حاضر روزانه 30 جانباز در بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج بستری می‌شوند.
این مسئول امور ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد از احداث استخر شنا در کنار این بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان در یک طرح ابتکاری آموزش و انجام حصیربافی، نقاشی و طراحی را برای سرگرمی جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان سلمان یاسوج راه‌اندازی کرده است.
امیری متذکر شد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف خود از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در این زمینه همکاران و مسئولان ارشد این استان با اهداف و سیاست‌های حمایتی با گنجینه‌های معنوی ایثار و فداکاری همکاری بسیار خوبی دارند.
وی اذعان داشت: خدمات درمانی به جانبازان سقف نداشته و هزینه‌های درمانی آن‌ها هر میزانی که باشد از سوی این سازمان پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول