اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد احیای امر به معروف کرمان اعلام شد؛

بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) کرمان الگوی موفق حجاب

خبرگزاری فارس: بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر کرمان از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان به عنوان الگوی موفق حفظ و ترویج حجاب در میان بیمارستان‌های این شهر معرفی شد.

بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) کرمان الگوی موفق حجاب
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان بعد از ظهر امروز در حاشیه تقدیر از این بیمارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های عنوان شده از سوی این ستاد بیمارستان فاطمه الزهرا (س) در بین سایر بیمارستان‌های شهر قابل تقدیر شناخته شد.
‌محمد سلطان‌زاده‌ افزود: تکریم ارباب رجوع، حجاب و عفاف و رعایت استاندارهای کاری از نظر میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان از جمله شاخص‌هایی بود که بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) شهر کرمان در ارزیابی‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان الگوی موفق معرفی شد. 
وی بیان داشت: برنامه‌های معرفی الگوهای موفق در مجموعه‌های ادارات، کارخانه‌ها، اصناف، پزشکی، آموزشی و در دستور کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، معاونت‌ها و مدیریت‌های ستاد قرار دارد که در طول سال انجام می‌شود.
به گزارش فارس، این آیین با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، مسئولان سپاه ثارالله کرمان و اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان انجام و از خدمات و فعالیت‌های مدیران و کارمندان این بیمارستان قدردانی شد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول