اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت از 16 استان و 2 تیم خارجی صورت می‌گیرد؛

مازندران در تب و تاب مسابقات کشتی جام هاشمی‌نژاد/ تعیین جوایز دلاری

خبرگزاری فارس: نهمین دوره مسابقات کشتی جام مجاهد شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد با دعوت از 16 استان کشور و دو تیم خارجی در مازندران برگزار می‌شود.

مازندران در تب و تاب مسابقات کشتی جام هاشمی‌نژاد/ تعیین جوایز دلاری
رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: تاکنون سه جلسه هماهنگی با اعضای هیئت کشتی برای تعیین کمیته‌های مربوطه و کیفیت نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد انجام شده است.
شهرام جعفری افزود: کمیته‌های اسکان، تشریفات، فرهنگی، فنی، پزشکی و امنیت تشکیل شدند و به‌زودی کمیته‌های دیگری هم بر اساس نیاز و ضرورت شکل می‌گیرند.
وی با بیان اینکه مسابقات کشتی جام نهم تنها در رده جوانان و با دعوت از 16 استان صاحب کشتی و دو تیم مهمان برگزار می‌شود، گفت: دعوتنامه‌ای برای هیئت‌های کشتی گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، تهران، توابع تهران، همدان، لرستان، کردستان، البرز، کرمانشاه و دو تیم از روسیه و گرجستان ارسال شده است.
رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر از برگزاری این جام در دوم تا چهارم آذرماه خبر داد و گفت: همانند سال گذشته مسابقات در سالن شهید هاشمی‌نژاد سپاه بهشهر برگزار و برای اسکان کشتی‌گیران هم از دخانیات تیرتاش و هتل صدرا استفاده می‌شود.
جعفری عنوان کرد: هیئت کشتی بهشهر این روزها با برنامه‌هایی که در بخش استعدادیابی دارد، شرکت سه تیم را برای شرکت در جام نهم قطعی کرده است.
به گزارش فارس، جوایز نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد همانند سال گذشته دلاری است و نفرات اول، دوم و سوم مشترک اوزان مختلف به ترتیب 400، 300 و 150 دلار جایزه می‌گیرند همچنین علاوه بر پرداخت جوایز 400، 300 و 150 دلاری به تیم‌های اول تا سوم، به تیم اخلاق هم جایزه‌ای اهدا می‌شود.  
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول