اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان همدان:

خراسان رضوی استحقاق برگزاری مسابقات کشتی را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: خراسان رضوی نشان داد که استحقاق برگزاری مسابقات را ندارد.

خراسان رضوی استحقاق برگزاری مسابقات کشتی را ندارد
جلال صابریون در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند با انتقاد شدید از رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان ایران اظهار کرد: خراسان رضوی ناجوانمردانه رتبه اول را به دست آورد.
وی افزود: کشتی‌گیر 96 کیلوگرم استان همدان مقصر بود ولی آنها نباید این چنین ظالمانه در حق وی تصمیم می‌گرفتند.
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: نظر آقای یزدانی‌خرم و ربطی این بود که کمروند کشتی بگیرد اما فخار رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی و امیر توکلیان که همیشه دشمنی خود را در مقاطع مختلف با مجموعه استان همدان به اثبات رسانده مانع کشتی گرفتن کشتی‌گیر همدانی شدند.
وی تصریح کرد: عوامل تیم خراسان دیدند که همدان امتیاز خوبی کسب کرده و احتمالا کمروند هم اول می‌شود فشار را بر مسئولان اجرایی چند برابر کردند.
صابریون خاطرنشان کرد: فخار مسئولان اجرایی را تهدید به خاموشی چراغ‌ها و بلندگوها می‌کند و متاسفانه مسئولان اجرایی هم به این خواسته تن می‌دهند.
وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات در مشهد این بوده که کشتی گیران زائر امام رضا(ع) باشند که متاسفانه هیئت کشتی خراسان رضوی نتوانست رسم مهمان رضوی را به جا بیاورد.
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: کشتی‌گیران آذربایجان غربی و لرستان در اثر درگیری رایانه را می‌شکنند و حرکت‌های خیلی زشت انجام می‌دهند ولی شدیدترین برخورد با کمروند شد.
وی با بیان این که تیمی که‌ می‌توانست اول شود را با حرکات ناجوانمردانه کنار گذاشتند، تصریح کرد: خراسان رضوی هزینه زیادی کرد و با چهار تیم شرکت کرد که اول شوند اما این اولی شیرین نیست و این اولی را خراسان رضوی ناجوانمردانه به دست آورد.
صابریون اضافه کرد: خراسان رضوی هم میهمان‌نوازی را باختند و هم اصول جوانمردی را و آنها نتوانستند خادمان خوبی برای امام رضا (ع) باشند.
وی ادامه داد: تیم خراسان با پول و قدرت می‌خواست اول شود ولی میدان را به اصول اولیه باخت و موجب ناخرسندی و تحت فشار گذاشتن مسئولان مسابقات هم شدند.
رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: فخار با آبروی یک استان بازی کرده است و احساس خطر آنها از این بود که اگر کمروند اول شود تیم همدان روی سکوی نخست می‌ایستد.
وی افزود: خراسان رضوی با این کار نشان داد که استحقاق برگزاری مسابقات را ندارد.
صابریون در خاتمه تصریح کرد: با وجود انتقادات موجود، ظرف سال گذشته هیئت زحمات ارزشمندی را کشید و دیدیم که اگر این مشکل دامنگیر کشتی استان نمی‌شد همدان بر سکوی اول و یا دوم حتماً می‌ایستاد و این یعنی بازگشت به روزهای اوج کشتی استان.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول